Mitäs musiikkia ne palstalaiset kuuntelee?

Mun suosikit ovat Sir Elwoodin hiljaiset värit ja CMX. Noita voin kuunnella vaikka kaikki levyt peräkkäin. Mut sit tosi hyviä satunnaisbiisejä löytyy vaikka keneltä. Eagles, Kiss, Iron Maiden, Megadeath, Jethro Tull... Emmä jaksa kaikkia listata!

v.ieras
Mm. Iron Maiden, Dio, S.Y.O.D, Slipknot, Volbeat, Metallica, AC/DC, Alice Cooper, Klamydia, Viikate, Kiuas, Kotiteollisuus.

Myös Sibelius, Vivaldi ja Bach kuuluu lemppareihin.

Mulla menee vähän aikakausittain toi musiikin kuuntelu, laidasta laitaan menee melkein kaikki, mutta viimeaikoina on tullut kuunneltua mm. Metallica, AC/DC, Stratovarius, Iron Maiden, Scorpions, Apocalyptica, Stray Cats, Mad Sin, Nekromantix.

Töissä sitte suomipoppia, kun ei taho muut radiokanavat kuulua.

Rockabilly, klassinen, (smooth)jazz, industrial, stoner rock jne. Mä kuuntelen aika paljon kaikenlaista musiikkia. Riippuen ihan siitä että onko se taustamusaa kotitöille/lukemiselle vai lenkkeilyä/treeniä varten.

Itse olen hyvin kaikkiruokainen musiikin suhteen. nojoo, mikään teknojuttu ei kyllä iske... eikä kyllä oikein iskelmäkään. ja sitten täällä nuorison kuuntelema rap saa monesti korvat punaiseksi- myötähäpeästä.

Mie olen sitten sitä nuorisoa (30+) joka kuuntelee suomiräppiä ???? muutenki lähes kaikki suomalainen musiikki kelpaa, paitsi iskelmää mielummin en kuuntele. Haloo Helsinki, Antti Tuisku jne. Mieluiten semmosta menomusaa, vaikken ois mihinkään menossakaan ????

wer
Viime aikoina olen kuunnellut paljon Nightwishin uusinta levyä ja sen myötä sitten innostuin taas kuuntelemaan kaikkia edellisiäkin levyjä. NW onkin mun lemppari kotimaisista. Muita lempibändejä ovat SOAD, Rammstein, Franz Ferdinand, Mindless Self Indulgence, Korn, RHCP. Ja tosi paljon tykkään kuunnella pelimusiikkia, varsinkin Zeldan ja Xenobladen musiikkia.

Mie olen sitten sitä nuorisoa (30+) joka kuuntelee suomiräppiä ???? muutenki lähes kaikki suomalainen musiikki kelpaa, paitsi iskelmää mielummin en kuuntele. Haloo Helsinki, Antti Tuisku jne. Mieluiten semmosta menomusaa, vaikken ois mihinkään menossakaan ????
... meidän nuoriso on sellaista esiteini/teini-ikäistä.. ja välillä se räppi mitä niiden huoneista kuuluu on kyllä aikamoista...tiedä sitten onko jotain omia/kavereiden viritelmiä :)

Yhteistyössä