Mitäs muilla tänään suunnitelmissa?

  • Viestiketjun aloittaja Pimpom
  • Ensimmäinen viesti
Pimpom
Minä luultavasti käyn suihkussa oikein pitkän kaavan kautta, laitan vähän kasvonaamiota jne. Sitten laitan itseni hienoksi ihan muuten vain ja illalla luultavasti vietän pitkästä aikaa äitini kanssa "tyttöjen"iltaa :D :wave:
 
Tässä on jo kuopuksen kanssa tehty bussiajelu keskustaan, kääntymään vaan(reseptin vienti) koiraa ulkoilutettu, roskat kerätty(koira ja puput oli saaneet pari pahvilaatikkoa ja repineet tuhannen silpuiksi olkkariin) imuroitu, tiskattu... Eli perushommat tehty.

Nyt ohjelmassa oleilua ja kohta pulkan kera kauppaan, muksut haluaa kiuasmakkaraa. Saunaan ja herkuttelua ja isin odottelua :heart: Illalla miehen kanssa pari lasia viiniä ja buzz peliä :D Nukkumaan varmaan ajoissa niin jaksaa huomenna tohottaa koko perhe.
 
Pyykkiä tässä pesen samalla eli ramppaan pyykkituvalla. Esikoisen haen koulusta klo 14 ja vien seurakunnan kerhoon. Pienemmät haen hoidosta 15.30. Ruoan laittoa ja syöntiä. Telkun katsomista. Mies hakee illalla jonkun filmin ja naposteltavaa. Nopeasti menee päivä taas kerran.
 
BJ harmaana
Lähden äiteen kanssa ruokakauppaan ihan vaan tyttöjen kesken ja ensi viikolle pitäisi ruuat ostaa... Toivon mukaan mies ei ole liian kuitti vaikka menikin tänään töihin aamu viideksi ja jaksaisi katsella leffaa illalla. Jos sieltä kaupasta toisi meille jotain hyvää! Ja muksuille kans!
 
Siivosin äsken poikien kanssa, petivaatteet ovat vielä ulkona. Kohta sushiriisit kypsymään, klo 15 aloitan väkertämään päivällistä. Koleaa taloa katson toisella silmällä, odottelen että pyykkikone piippaa. Kierrätykseen pitäisi viedä kassikaupalla lasia, metallia ja paperia, mutta taidan jättää sen huomiseen.
 
äiti ja lapset
Koetan tässä piristyä, juon kupin kahvia itseni seurassa ja lähden kohta hakemaan murusta hoidosta. Sitten mennään yhdessä kauppaan ja ostetaan viikonlopulle herkkuja :) Illalla tehdään itse hampurilaisia lasten kanssa, saa nähdä jos jaksais vaikka saunaankin mennä. Ehkä lasi siideriä, saa kattoa nyt. Huomenna shoppailua tai kyläilyä, riippuen fiiliksistä. Ja sunnuntaina ihana, odotettu Kotipäivä. Koko päivä pyjamassa ja villasukissa, ei meikkiä, ei hiustenlaittostressiä :D Aamiaisbrunssi pitkän kaavan mukaan ja vaan stressitöntä olemista. Näillä eväillä jaksaa taas seuraavan viikon :)
 
Ohjelmaa : juoksulenkki (tehty), mokkaneliöiden leipominen, tytöt tarhasta, kauppareissu, ulkoillaan, syödään, saunotaan ja sitten on tyttöjne oma leffailta (eli herkutellaan mokkaneliöillä, sipseillä, porkkanoilla ja katsotaan alvin ja pikkuoravat), nukkumaan ja isäntä saapuu kymmenen jälkeen kotiin jos ottaisi lasin punaviiniä hänen kanssaan tai sitten ei :D
 
Pyykkien ja tiskien laittoa. Mustikkapiirakan tein aamulla.Tytön vein päiväkotiin.Iltapäivällä lähetään mummilaan viikonlopuksi.Miehen piti lähtee laivalle mutta eipä taida mennä kun laivat on tuolla Tukholman päässä..
 
Keittiönoita
Nyt odottelen puhelinpalaveria alkavaksi. Sen jälkeen teen vielä muutaman tunnin töitä ja sitten alan siivoilemaan. Ruuanlaittoa, koiran ulkoilutusta, telkkarin katsomista ja palstailua. Normaali perjantai.
 
vieras
Odotan kuin kuuta nousevaa, että mun vanhemmat tulevat Visa-korttinsa kanssa kylään :D Tilataan tänään äkkilähtö Thaikkuihin, lähdetään parin viikon päästä. Meillä on vaan matkaan säästetyt rahat sellaisessa pankissa, josta ei voi maksaa suoraan äkkilähtöä, joten isi tulee maksamaan sen Visallaan ja laitan sitten ne rahat tavallisella tilisiirrolla hänelle.

Illalla on sitten varmaa, että mä pääsen pariksi viikoksi POIS POIS POIS täältä kylmästä pakkasesta! Auringonpaistetta, 30 asteista merivettä, sademetsää, ihanaa ruokaa, pelkkää olemista. Arvatkaa vaan, pyöriikö mulla sukat jalassa jännityksestä :D
 
TuhmaHauva
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
alkoi veetuttaa--------------------------->Lärvit
Kaikki muut maalailivat ruusuisia perheiltoja mutta jotkut sentään vielä sanovat asiat suoraan :LOL: :LOL:

ihan normi perjantai... ja lauantai ja....
jOO, PASSAIS!! Oon vaan töissä nää molemmat... ja sunnuntai menee toipuessa ens viikkoa varten.. :(
 

Yhteistyössä