Mitäs minä sanoin, Sanna saattaa olla Ursulan paikalla kohta

vierailija
ei lainkaan, arvostan kovin mm. Päivi Räsästä, Elina Valtosta ja Eija-Riitta Korholaa
Eija-Riittaa minäkin arvostin, kun oli EP:ssä. Nyt hänestä on tullut aikamoisen ilkeä ja kitkerä. Räsäsestä en sano mitään, E Valtosesta en osaa sanoa, voi olla ihan hyväkin, vaikka en Kokoomusta äänestäkään. Siellä tuntuu olevan naisten vaikea päästä puheenjohtajaksi. Ehkä olisi Orpoa parempi.
 
vierailija
Kannatti mätätä rahaa eu:lle yllin kyllin, niin saa itelleen suojatyöpaikan kansanedustajauran jälkeen... Eli kyllä se Sanna tyttönen on ihan ostanut sen paikkansa sieltä. Mutta harmi vaan, että se tapahtuu meidän selkänahasta revityillä rahoilla, eikä omilla avuilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Kannatti mätätä rahaa eu:lle yllin kyllin, niin saa itelleen suojatyöpaikan kansanedustajauran jälkeen... Eli kyllä se Sanna tyttönen on ihan ostanut sen paikkansa sieltä. Mutta harmi vaan, että se tapahtuu meidän selkänahasta revityillä rahoilla, eikä omilla avuilla.
Voi voi miten kitkerää ja katkeraa ja taas kutsutaan 40 ikävuotta lähestyvää "tyttöseksi". Osaatko sanoa, mikä on syy siihen, että toimit näin?

Siks toisekseen EU:sta ei "osteta" mitään paikkoja, vaan komission jäsenet puheenjohtajaa myöten valitaan tehtävään ja kukin maa saa vaalitulosten perusteella asettaa ehdokkaan. Eli sinäkin voit vaikuttaa.
 
vierailija
ihan tyypillistä junttikansan ajatusjuoksua.
Suomessa ei saa kuvitella itsestään yhtään mitään.
Jos niin teet tulee turpiin ja lujaa.
Nainen on naiselle susi Suomenmaalla.
Ehkä uusi translaki korjaa tilanteen paremmaksi.
Näin on ja tuollaisia on helppo ohjata ajattelemaan haluttuun suuntaan esittämällä yksinkertaisia ja usein vääristeltyjäkin fraaseja esim. somessa. Tuo oli kauniisti sanottu, vaikka voisi käyttää ihan toista v-alkuista verbiä. Onneksi nokkelimmat huomaavat nämä ja huomauttavat, mutta noihin "kansan syviin riveihin" oikeat viestit eivät mene perille ja niin on tarkoituskin.

"Haluamme valtaa".
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja ruts post: 34194192:
ei mutta aattelin heivata Orpon rivikansanedustajaksi ja nostaa VALTOSEN PÄÄMINISTERIKSI

Katainenhan on löhdössä yksityiselle puolen
Joo, ei Orposta voi tulla enää muuta pasi jos sinne SITRAAN menee?
 
vierailija
Voi voi miten kitkerää ja katkeraa ja taas kutsutaan 40 ikävuotta lähestyvää "tyttöseksi". Osaatko sanoa, mikä on syy siihen, että toimit näin?

Siks toisekseen EU:sta ei "osteta" mitään paikkoja, vaan komission jäsenet puheenjohtajaa myöten valitaan tehtävään ja kukin maa saa vaalitulosten perusteella asettaa ehdokkaan. Eli sinäkin voit vaikuttaa.
No, olen jo siinä iässä, että Sanna vois olla ikänsä puolesta minunkin tytär, jos olis aloittanut lapsenteon ajoissa.

Ihanaa kun elät ne vaaleanpunaiset lasit silmillä, etkä näe, miten tämä maailma toimii. Kyllä rahalla on melkoinen vaikutus etuihin ja valtaan... Jos Suomi ei olis niitä tukimiljardeja antanut eu:lle, ja Sanna hypännyt jatkuvasti "pääkonttorilla" millon missäkin palaverissa, niin mitäpä lottoot, olisko tätäkään uutista uutista nyt olemassa?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Näin on ja tuollaisia on helppo ohjata ajattelemaan haluttuun suuntaan esittämällä yksinkertaisia ja usein vääristeltyjäkin fraaseja esim. somessa. Tuo oli kauniisti sanottu, vaikka voisi käyttää ihan toista v-alkuista verbiä. Onneksi nokkelimmat huomaavat nämä ja huomauttavat, mutta noihin "kansan syviin riveihin" oikeat viestit eivät mene perille ja niin on tarkoituskin.

"Haluamme valtaa".
Kansan syvät rivit voivat olla myös sitä, että osa meistä näkee Sannassa vain _tuotteen_. Filttereitä käyttävän tuotteen.

Nykynainen puhuu "rohkeasti" muodikkaita juttuja.
-Ukrainalle apua
-ilmastonmuutos (joo on se ok)
-sateenkaarijutut
-yhdentyminen, globalisaatio ja EU
-feminismi ja tyttöjen oikeudet.

Kopioi tuo lista miljoonalle naisvaikuttajalle, niin saat käsitteen "länsimaisten naisvaikuttajien joukko."

Ei Sannan tarvitse ajatella itse.
Sanna on kuin se jenkkien AOC tai Meghan Markle copypastetettuna.

Kuka on se oikea Sanna? Mä näen vain kylmän tuotteen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
vierailija
”No, olen jo siinä iässä, että Sanna vois olla ikänsä puolesta minunkin tytär, jos olis aloittanut lapsenteon ajoissa.”

Käsittämätön lause. Miten Sannan lapsi liittyy ikääsi?
Miksi kuvansa laittaminen Instagramiin on erikoista ja pöyristyttävää?
Enemmän minua hävettäisi kirjoittaa esim. tälle palstalle puutaheinää jossa viestit säilyvät koko maailman töllisteltävinä hamaan iankaikkisuuteen.
Minulle riittää toimittajien Sannasta ottamat kuvat. Insta on tarkoitettu seuraajille. En ole avannut ikinä yhtään sometiliä enkä avaa.
 
vierailija
”No, olen jo siinä iässä, että Sanna vois olla ikänsä puolesta minunkin tytär, jos olis aloittanut lapsenteon ajoissa.”

Käsittämätön lause. Miten Sannan lapsi liittyy ikääsi?
Miksi kuvansa laittaminen Instagramiin on erikoista ja pöyristyttävää?
Enemmän minua hävettäisi kirjoittaa esim. tälle palstalle puutaheinää jossa viestit säilyvät koko maailman töllisteltävinä hamaan iankaikkisuuteen.
Minulle riittää toimittajien Sannasta ottamat kuvat. Insta on tarkoitettu seuraajille. En ole avannut ikinä yhtään sometiliä enkä avaa.
Otapas lääkkeesi, jotta saat seurattua keskustelua... Kukaan ei ole Sannan lapsesta puhunut mitään. Ja tuo instakommenttikaan ei nyt osunut ihan oikealle ihmiselle. :D Kannattaa ehkä lopettaa kommentointi, kun ei edes tiedä mihin kommentoi.
 
”No, olen jo siinä iässä, että Sanna vois olla ikänsä puolesta minunkin tytär, jos olis aloittanut lapsenteon ajoissa.”

Käsittämätön lause. Miten Sannan lapsi liittyy ikääsi?
Miksi kuvansa laittaminen Instagramiin on erikoista ja pöyristyttävää?
Enemmän minua hävettäisi kirjoittaa esim. tälle palstalle puutaheinää jossa viestit säilyvät koko maailman töllisteltävinä hamaan iankaikkisuuteen.
Minulle riittää toimittajien Sannasta ottamat kuvat. Insta on tarkoitettu seuraajille. En ole avannut ikinä yhtään sometiliä enkä avaa.
Jos sä et katso instaa, niin monet katsovat.

Eikä kyse ollut tuolla harmaalla Sannan lapsesta, vaan että Sanna voi olla hänen oma tyttärensä, ikänsä puolesta.
 
vierailija
Otapas lääkkeesi, jotta saat seurattua keskustelua... Kukaan ei ole Sannan lapsesta puhunut mitään. Ja tuo instakommenttikaan ei nyt osunut ihan oikealle ihmiselle. Kannattaa ehkä lopettaa kommentointi, kun ei edes tiedä mihin kommentoi.
Vastauksesi antaa hyvän käsityksen palstan tasosta.
En tosin kuvitellut että yksinkertaisen lainausmerkeissä olevan lauseen ymmärtäminen on noin vaikeaa. Lainattu lause on kirjoitettu päin prikkalaa.
Vanha sanonta jonka alkuperä löytyy googlaamalla.
 

Yhteistyössä