mitäs mieltä?

Siis uhrithan itse pitivät tätä vitsinä, mut huonekaverin isällä meni palko nenään :/ .....onkohan nämä isät just tällaisia, jotka tasoittavat koko elämänsä lapsiensa polut ja jos jotain vastoin käymistä tapahtuu, pojan psyyke ei kestä :/
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2008/05/651265

siis mun mies kertoi et niil oli armeija aikana jääny tuvan ovi auki, niin ne oli komennettu ottamaan se ovi irti ja sit niitten piti laittaa verkkopaidat ja kalsarit pälle ja surffata sen oven päällä :D

ja toinen juttu oli kun kaverini miehen armeija aikana tapahtunut: kun niitten tuvasta oli löytynyt pölykoiria, niin niitten oli pitänyt laittaa ne pahvi laatikkoon ja kaivaa pihalle 1mX 1m syvä kuoppa ja laittaa ne pölykoirat sinne laatikkoineen ja pitää hautajaiset niille :D

siis oikeesti onko toi nyt vakavaa :/ kaikki huumori pois :/
 
Anne
Se on simputusta. Simputus on kiellettyä joten siitä rangaistaan.
Tällä ei ole mitään tekemistä huumorintajuttomuuden kanssa.

Tuo miehesi kertoma esimerkki oli myös simputusta.
Jokaisella ihmisellä on piste jonka kestää ja eiköhän ole oikein, että simputukseen on tehty nollatoleranssi jotta voidaan suojella myös kaikkein heikoimpia.

Näin vanhemman tädin näkökulmasta kun sanon niin armeijaan menevät pojat ovat nuoria ja osalla on jo elämänkokemusta, osa tulee suoraan kotoa "äidin helmoista". Kaikilla siellä olevilla nuorilla pojilla ja tytöillä tulee olla turvattu olo myös henkisesti siellä.


"Puolustusvoimien virallinen kanta simputukseen on jyrkän kielteinen. Syksyllä 2007 Puolustusministeri otti tiukan nollatoleranssilinjan simputusta kohtaan. Simputustapauksia tulee kuitenkin ajoittain ilmi."
http://www.varusmiesliitto.fi/kampanjat/simputus/
 
No, en tiia niista muista, mut tuohan kuulostaa silta, etta se on ns riitti, jonka jalkeen 'kuulutaan' sakkiin. Ketaan ei erikseen kiusattu, vaan oli ns ryhmajuttu, mika ei varmaan oo niin paha, kuin jos joku olis napattu ryhmasta. Se olis saattanut tuntua hapealliselta. Eli mun mielesta tuollaiset jutut on varmaan ihan 'hauskoja', enka oikein ymmarra miten tuollaisesta voi loukkaantua. Jota sanomalehtijuttua en lukenut.
 
mut siis jokainenhan tietää millaista armeijas luultavasti on ja en nyt lukisi tuota simputukseksi....sehän on tavallaan opetusta....ja siis oikeesti toivottavasti itse ainakin nuo meidät pojat ymmärtää ennen armeijaan menoa, ettei ota liian tosissaan joka asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
No, en tiia niista muista, mut tuohan kuulostaa silta, etta se on ns riitti, jonka jalkeen 'kuulutaan' sakkiin. Ketaan ei erikseen kiusattu, vaan oli ns ryhmajuttu, mika ei varmaan oo niin paha, kuin jos joku olis napattu ryhmasta. Se olis saattanut tuntua hapealliselta. Eli mun mielesta tuollaiset jutut on varmaan ihan 'hauskoja', enka oikein ymmarra miten tuollaisesta voi loukkaantua. Jota sanomalehtijuttua en lukenut.
niinpä
 

Yhteistyössä