Mitäs mieltä tästä vartalosta?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Niin siis onhan isot rinnat hyvinkin monen ihanteena ja haaveena ja hyvinkin monet miehet niistä pitää. Muuten ei varmaan esim. silikonit olis niin yleisiä, eikä push upit ja geelillä täytetyt rintsikat.

KAIKKI ei todellakaan tykkää isoista rinnoista, mutta hyvin monet kuitenkin.
No näin on mutta hyvin näyttää kelpaavan miehelle nämä mun navassa roikkuvat arpiset repunläpätkin :D

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Niin siis onhan isot rinnat hyvinkin monen ihanteena ja haaveena ja hyvinkin monet miehet niistä pitää. Muuten ei varmaan esim. silikonit olis niin yleisiä, eikä push upit ja geelillä täytetyt rintsikat.

KAIKKI ei todellakaan tykkää isoista rinnoista, mutta hyvin monet kuitenkin.
No näin on mutta hyvin näyttää kelpaavan miehelle nämä mun navassa roikkuvat arpiset repunläpätkin :D
Tai mun roikkuvat lehmänutareet :D :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ihmettelin ihan samaa. Siis tosi kaunis mimmi ja hyvä kroppa ja täällä vaan löydetään vikoja. Ja meikki EI TODELLAKAAN mikään taikakalu, millä saa kenet tahansa kauniiksi. Muutenhan meillä olis koko maailma täynnä pelkkiä kaunottaria.

Tosi nätti mimmi mun mielestä, etenkin noista irc-kuvista viimeinen on todella hyvä josta näkee miten kaunis mimmi onkaan =)
ja KYLLÄ MUUTEN SAA. vilakiseppas huviksesi jostain pamsun kuvat meikillä ja ilman. HUIMA ERO! että meikillä todellakin saa itsekustakin kauniin vaikka olisi kuinka ruma.
Pamsullakin on kyllä kaunis luusto kasvoissaan. Onhan hän nuhruisen näköinen ilman meikkiä, mutta kyllä hänestäkin kuitenkin näkee että kaunis on.

Kerrohan miksei kaikki sitten vaan meikkaa itseään kaunottareksi jos se on niin helppoa ja yksinkertaista?
siksi koska kaikki eivät todellaakaan osaa!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä ihmettelin ihan samaa. Siis tosi kaunis mimmi ja hyvä kroppa ja täällä vaan löydetään vikoja. Ja meikki EI TODELLAKAAN mikään taikakalu, millä saa kenet tahansa kauniiksi. Muutenhan meillä olis koko maailma täynnä pelkkiä kaunottaria.

Tosi nätti mimmi mun mielestä, etenkin noista irc-kuvista viimeinen on todella hyvä josta näkee miten kaunis mimmi onkaan =)
ja KYLLÄ MUUTEN SAA. vilakiseppas huviksesi jostain pamsun kuvat meikillä ja ilman. HUIMA ERO! että meikillä todellakin saa itsekustakin kauniin vaikka olisi kuinka ruma.
No MITÄ väliä sillä on, onko tyttö oikeasti kaunis, vai onko hänellä vain paljon meikkiä? Häh? Ei suistu maailma radaltaan. sen sijaan ton tytön päivä voi mennä piloille, jos sattuu tällästä paskaa lukemaan netistä.
sehän ei ole kenenkään vika jos hänenpäivä menee arvosteluist pilalle. silloin ei olisi kannattanut laittaa kuvia itsestään eteenpäin.
ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Turkilmas
[/quote]

siksi koska kaikki eivät todellaakaan osaa!![/quote]

Eli esim. kauneuskilpailut on ihan vaan "kuka osaa meikata parhaiten"-kilpailut?

Mun mielestä ihmisen kauneus tai rumuus on melkolailla toisarvoista, mutta kyllä mä sentään ymmärrän että jotkut ihmiset on todella kauniita kasvoiltaan ja jotkut vähemmän. Toki meikillä saa jokaisen PAREMMAN näköiseksi, mutta rajallisia ne pakkelit kuitenkin on.

Rukoilijasirkka

Eli esim. kauneuskilpailut on ihan vaan "kuka osaa meikata parhaiten"-kilpailut?

Mun mielestä ihmisen kauneus tai rumuus on melkolailla toisarvoista, mutta kyllä mä sentään ymmärrän että jotkut ihmiset on todella kauniita kasvoiltaan ja jotkut vähemmän. Toki meikillä saa jokaisen PAREMMAN näköiseksi, mutta rajallisia ne pakkelit kuitenkin on.

[/quote]

Niin, mutta onhan se aina kateellisena helpompi myöntää, että toinen on taitava meikkaaja, kuin että tämä olisi oikeasti kaunis. ;)

vieras

[/quote]

Peesi!!

Koska ei sitten olisi olemassa rumia lainkaan, kaikki vain meikkaisivat :D

vieras

[/quote]

Niin, mutta onhan se aina kateellisena helpompi myöntää, että toinen on taitava meikkaaja, kuin että tämä olisi oikeasti kaunis. ;) [/quote]

jokaisen palstailu kerran jälkeen saa todeta että kyllä sä oot vaan kerta kerralta tyhmempi. oikeesti.

Turkilmas

[/quote]

Niin, mutta onhan se aina kateellisena helpompi myöntää, että toinen on taitava meikkaaja, kuin että tämä olisi oikeasti kaunis. ;) [/quote]

No siis tuota mä just en ymmärrä. Että kateellisena vähätellään toista mistä tahansa ominaisuudesta.

Tuo linkin tyttö on ehkä miljoonasti kauniimpi kuin minä ja mä en tule koskaan saamaan itselleni tuollaista vartaloa, en edes lähelle. Mutta ei mun silti tarvi häntä morkata ja alkaa mitätöimään ilmiselvää asiaa: kaunis ja hyvävartaloinen nainen
=)

sori

No siis tuota mä just en ymmärrä. Että kateellisena vähätellään toista mistä tahansa ominaisuudesta.

Tuo linkin tyttö on ehkä miljoonasti kauniimpi kuin minä ja mä en tule koskaan saamaan itselleni tuollaista vartaloa, en edes lähelle. Mutta ei mun silti tarvi häntä morkata ja alkaa mitätöimään ilmiselvää asiaa: kaunis ja hyvävartaloinen nainen
=) [/quote]

Mut kun makujakin on niin monta, minä en osaa pitää tätä erityisen kauniina. Isot rinnat on joo ja hoikka ja nättikin, mutta ei vastaa mun kauneusihannetta. Enkä ole kateellinen, vaan eri mieltä...

Rukoilijasirkka
jokaisen palstailu kerran jälkeen saa todeta että kyllä sä oot vaan kerta kerralta tyhmempi. oikeesti.
Juu, täytyyhän sen olla niin. Varmaan siksi mä oonkin ihan paska, ku en suostu sanomaan, tota tyttöä rumaksi ja haukkumaan sen tissejä, reisiä tai vatsaa.

vieras
makuja on monta. joten te ette voi sanoa kaikkien puolesta että kaunis on ja piste. minun mielestäni hän ei ole erikoisenkaan kaunis. liian isot tissit ja naama jotenkin outo. ja se ei tarkoita että olisin kateellinen, olen eri mieltä kansanne. ja minulla erimaku.

pahoittelen
Tuota, itsellä samanlainen kroppa, tosin huomattavasti pienemmillä tisseillä ( ;) ) ja voin sanoa, että reidet ja lantio häiritsi minuakin. Haluan itsekin kapeammat. Kasvot oli nätit, en missään nimessä sitä kiellä, mutta tuollainen barbie-tyyppi ei vaan ole mun mielestä kaunis. Pitää olla persoonallinen eikä tuollainen tekemällä tehdyn näköinen. Tosin, tämä voi johtua siitä että itse en ole ollenkaan tuon näköinen ;)

50+

[/quote]

Joo ja mullakin jo ikää kyllä vaan laitan meikkivoiteen, rajat ja ripsarin niin päivä voi alkaa kun silmät esillä. Hiukset myös niin on itsellä hyvä olo.

Yhteistyössä