Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
siksi koska kaikki eivät todellaakaan osaa!!
Eli esim. kauneuskilpailut on ihan vaan "kuka osaa meikata parhaiten"-kilpailut?
Mun mielestä ihmisen kauneus tai rumuus on melkolailla toisarvoista, mutta kyllä mä sentään ymmärrän että jotkut ihmiset on todella kauniita kasvoiltaan ja jotkut vähemmän. Toki meikillä saa jokaisen PAREMMAN näköiseksi, mutta rajallisia ne pakkelit kuitenkin on.
Niin, mutta onhan se aina kateellisena helpompi myöntää, että toinen on taitava meikkaaja, kuin että tämä olisi oikeasti kaunis.
[/quote]
No siis tuota mä just en ymmärrä. Että kateellisena vähätellään toista mistä tahansa ominaisuudesta.
Tuo linkin tyttö on ehkä miljoonasti kauniimpi kuin minä ja mä en tule koskaan saamaan itselleni tuollaista vartaloa, en edes lähelle. Mutta ei mun silti tarvi häntä morkata ja alkaa mitätöimään ilmiselvää asiaa: kaunis ja hyvävartaloinen nainen
=) [/quote]
Mut kun makujakin on niin monta, minä en osaa pitää tätä erityisen kauniina. Isot rinnat on joo ja hoikka ja nättikin, mutta ei vastaa mun kauneusihannetta. Enkä ole kateellinen, vaan eri mieltä...