Mitäs mieltä tästä olette?

• Viestiketjun aloittaja perkeleen miehet
  • Ensimmäinen viesti
perkeleen miehet
Mulla poika on kiukutellut mulle pitkän aikaa ja uhmannut joka tavalla. Kyse on alaluokkalaisesta. Hän on karannut, valehdellut, varastanut jne kaikkea mahdollista.
Miesystävä, joka ei ole lapsen isä, puhui pojan kanssa että mikä häntä vaivaa. Kävin koiran kanssa ulkona ja odotin heidän saavan puheensa kuntoon.
Kun he olivat lopettaneet kysyin että mitä ja miksi, miesystävä sanoikin, ettei hän sitä minulle kerro.
Suutuin.

Minun näkökulmastani ajatus oli, että syy minkä takia poika uhmaa minua niin paljon, saisi nyt uuden valon. Kuitenkin kyse on tokalle menevästä lapsesta, ja ymmärtääkseni mies ei ole minkään sortin psykologi jota pidättelee vaitiolovelvollisuus.
Omasta mielestäni minulla olisi oikeus kuulla, miksi lapsi uhmaa niin kovin minua.
Lapsen isä ei ole kuvioissa millään tavalla.

Suutuinko turhaan vai olisitteko kanssani samaa mieltä?

vieras
Vähän riippuu. Jos käytös muuttuu, onko sillä nyt sitten niin väliä? Ei lapsenkaan luottamusta saa rikkoa ihan pienin perustein, eli lapsi on voinut avautua miehellesi kun hän on luvannut olla kertomatta sinulle asiaa. Jos lapsen luottamus nyt rikotaan, voi hän jatkossa sulkeutua täysin, eikä luota enää kehenkään.

Jos käytös muuttuu niin ei tavallaan tarvisi kertoa,kyse kuitenkin miesystäväsi ja lapsen luottamus suhteesta.se että jos mies sen rikkoo ja laps saa tietää voi olla paskaa käytöstä tiedossa teille molemmille.sinänsä kaks piippunen juttu :/

Yhteistyössä