Mitäs mieltä olette tällaisesta...

• Viestiketjun aloittaja miten on?
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä siihen varmaan jotain tunteita tarvitaan ja varmaan mieluiten positiivisia sellaisia. Tai sitten niin, ettei ei tunne mitään.

Tai oikeastaan vastakysymyksenä; voiko koskaan olla tuntematta mitään?

miten on?
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Kyllä siihen varmaan jotain tunteita tarvitaan ja varmaan mieluiten positiivisia sellaisia. Tai sitten niin, ettei ei tunne mitään.

Tuota juuri itsekin mietin... Voiko olla, ettei tunne MITÄÄN?!? Miten muka voi suudella, halata, silittää ja muuta (myös sitä itse aktia) tehdä toiselle ja toisen kanssa, jos ei tunne mitään.

:O

USX
Alkuperäinen kirjoittaja miten on?:
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:

Tuota juuri itsekin mietin... Voiko olla, ettei tunne MITÄÄN?!? Miten muka voi suudella, halata, silittää ja muuta (myös sitä itse aktia) tehdä toiselle ja toisen kanssa, jos ei tunne mitään.

:O
Kokemuksieni perusteella... ihan helposti.

No mä väitän omalla kohdallani olevan niin, että jotain pientä on oltava, ennenkö mut omaan sänkyynsä saa. Jotain.. sähköä. Viehtymystä, kiinnostusta, ihastusta, vetovoimaa. Ei välttämättä sen kummempaa.

No eiköhän voi :LOL:
Eikä ne miehet silittelis ja paijais ja suutelis jos ei nainen sitä "vaatis"...

Enkä sano että vaaditaan ase ohimolla tai muilla tavoilla kiristämällä tms. Enkä sano että kaikki naiset sitä "vaatis" tai ees haluais.

Ja jos olis oikeen mukavan näkönen nuori mies nii kyllä sen kanssa selvinpäinki... jos en olis parisuhteessa... Kyllä seksi on aina seksiä :saint:

Yhteistyössä