I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vähän ihmetyttää se, että Minna Haapkylällä ja Hannulla on takana pitkä parisuhde. Aloittivat seurustelun jo 1992 ja menivät naimisiin reilut 10 vuotta sen jälkeen. Miten aikuinen nainen ei noin pitkän seurustelun aikana osannut päättää, riittääkö pelkkä miehen kanssa oleminen hänelle vai ei. Ainakin hänen on täytynyt tietää olevansa bi, toivottavasti puolisokin tiesi sen ja tämä ei tullut ihan yllätyksenä. On siinä lapsillakin vähän sopeutumista, mutta samalla traumamäärällä lapset sopeutuvat tuohon tilanteeseen, kuin ylipäänsä siihen että vanhemmat eroavat.
Ja en usko, että Minnan ja Joannan suhde kestää kauaa.
Mä en tiedä mistä perähikiältä sä olet kotoisin mutta täällä meillä päin äidin tyttöystävä ei ole mitenkään traumauttavaa. Mitä palstalta olen lukenut niin siellä perähikiällä erot hoidetaan niin että mies löytää uuden naisen eikä tapaa enää lapsia ollenkaan. Vai tunnetko itse eronneita jotka asuvat parin metrin päässä toisistaan? Hieno esimerkki kuinka ero hoidetaan kuin aikuiset lapset etusijalla!
Olen aina ihmetellyt että kun on bi, niin jotenkin se selittää että lähtee uuden matkaan. Siis mitä? Ok, olen minäkin hetero mutta silti tyydyn yhteen kumppaniin. Onko bi sellainen henkilö jonka on IHAN pakko saada molempia, muuten ei elämä onnistu? Eikö bi voi myös olla yksiavioinen?
En tunne jutun paria mutta tottakai erot on aina vaikeita. Käsitin kuitenkin että asuvat edelleen samassa talossa ja lapset voivat käydä edelleen äidin sekä isän luona vaivatta, joten eiköhän tässä lasten parasta ole ajateltu. Mitäpä heidän asiat muille kuuluu.
Vähän ihmetyttää se, että Minna Haapkylällä ja Hannulla on takana pitkä parisuhde. Aloittivat seurustelun jo 1992 ja menivät naimisiin reilut 10 vuotta sen jälkeen. Miten aikuinen nainen ei noin pitkän seurustelun aikana osannut päättää, riittääkö pelkkä miehen kanssa oleminen hänelle vai ei. Ainakin hänen on täytynyt tietää olevansa bi, toivottavasti puolisokin tiesi sen ja tämä ei tullut ihan yllätyksenä. On siinä lapsillakin vähän sopeutumista, mutta samalla traumamäärällä lapset sopeutuvat tuohon tilanteeseen, kuin ylipäänsä siihen että vanhemmat eroavat.
Ja en usko, että Minnan ja Joannan suhde kestää kauaa.