Mitäs me kaksostenrattailla?! :D *kuva*

vakkari harmautui
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:
mitäs ihmeen väliä sillä on minkä värisissä vaatteissa sitä kulkee...?
Kyllä minä ainakin hiukan katson, että lapsilla on samansävyistä päällä. Taidat sinäkin olla niitä äitejä, jotka vaatettavat lapsensa sinisiin saappaisiin, ruskeaan haalariin, keltaiseen kauluriin, vihreään pipoon ja punaisiin hanskoihin...Kivahan se on kun värejä piisaa :LOL:
Ap ja moni muukin meistä taitaa olla niitä äitejä, joiden päässä on korvien välissä jotain muutakin kuin pelkkää ilmaa.

Tai sitten osataan vaan peittää tyhmyytemme hieman paremmin kuin justjoot :saint:.
 
No apua, ihan yllätyin nähdessäni tämän etusivulla ja vieläpä kolmen sivun mittaisena. :eek: Tämähän on hauskaa. Kaksi viimeisintä aloitustani ovat olleet jotain linkitystä ja saaneet ihan kamalat pajatukset ihan asian vierestä. :LOL:

Mutta vastataan nyt nipottajien iloksi:
Pojilla oli ihan turvallista. Sen yksityiskohtaisemmin selittämättä.
Ja meidän muksuilla on päällä just sitä, mikä meiltä löytyi keleihin sopivan. Saisitte varmaan slaagin jos olisitte nähneet, mitä noilla oli tuolla alla! :LOL: Meillä on nykyste kaikki villasukatki eri paria kun ulkovaatteet on alkanu menemään leikkeihin mukaan ja kaikki on hukassa. :whistle:
 
Mä oon tarkka lasten vaatteista, mut silti ... tänä "talvena" pieni tyttö on ollu sinisessä haalarissa, vaaleenpunasissa hanskoissa ja pipossa. Poika puna / sinisessä haalarissa ja minkä milloinkin värisissä hanskoissa. Kaikki reservi on otettu käyttöön, mut meidän lapset on saanu leikkiä ulkona! Siis myös vesilätäköissä tai oikeemmin ojissa =) , sekun on niiiiin kivaa!
 
Ohhoh
Siis ei herranjumala! Ei oo kyllä itelle ikinä tullut mieleenkään että sillä olisi mitään väliä minkä väriset hanskat ja haalarit on päällä ja sopivatko yhteen :D Joillain on kyllä pienet maaimat, huh huh!!!

No jos ei muuta elämää ole niin ei kai siinä mikään auta:D
 
Sabira harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Kovin on kirjavaa sakkia!
Punaiset hanskat, vaalea puku, ruskeat kengät. Toisella mustaa ja sinistä ja punaista! Taisitte saada katseita muutenkin kuin kuljetustavan takia :whistle:
ja pienemmällä taitaa olla vielä äitiyspakkauksen haalarikin! Vähemmästäkin tulee katseita
mitäs ihmeen väliä sillä on minkä värisissä vaatteissa sitä kulkee...?
Näinpä. Johan on jollain kummalliset mielipiteet....
 
upeeta!
Olen aivan samanlainen pidän lämmintä ja mistä lapset tykkää..On niin ihana kuunnella kun he keskenään jakaa pane toi ja toi ,mä otan tämän nyt saaat sit ens kerralla tän! Ja pukeminen sujuu kuin tanssi! Onneksi rahalla ei saa kaikkea! Meilläkin puuttuu yhtä ja toista mut onneksi tarpeellisimmat on! Ja kivointa on kun lapset on tyytyväisiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:
mitäs ihmeen väliä sillä on minkä värisissä vaatteissa sitä kulkee...?
Kyllä minä ainakin hiukan katson, että lapsilla on samansävyistä päällä. Taidat sinäkin olla niitä äitejä, jotka vaatettavat lapsensa sinisiin saappaisiin, ruskeaan haalariin, keltaiseen kauluriin, vihreään pipoon ja punaisiin hanskoihin...Kivahan se on kun värejä piisaa :LOL:
:LOL: :LOL: toistaiseksi päivän huvittavin tyyppi, JUST JOO :LOL:
 
Voe Voe Voe, Ei lukenu reimatekkiä nuissa vaatteissa... miten kehtasit linkittää tuollaisen kuvan. Ajattelin, että merkkifanaatikot pyörtyä pötkähti tuollaisesta järkytyksestä, mutta jäihän tuo yks ainakin "henkiin" ku jaksaa jankuttaa vaatteitten värisopivuudesta.

Ihan oikeesti, en tajua miksi vaatteiden pitäisi olla sävysävyyn. Tykkään itse ruskeasävyisistä vaatteista, joten sisävaatetta sitä sävyä meillä nöytyy niin paljon, että helppo yhdistellä.. mutta ulkovaatteet on sitten mitä on. Isoveljiltä pieniksi jääneitä, lahjaksi saatuja ym. erivärisiä.. eikä lapsia se asia ole ollenkaan ahdistanut, miksi ihmeessä sitten minun (tai kenenkään muunkaan) pitäisi siitä värienpaljoudesta stressata.
 
vieras
Onko toi kovin kiikkerä yhdistelmä? Itse kuljetin pidemmillä matkoilla väsynyttä esikoista (3v) ja pikkuveljeä (1,5 v) siten, että isoveli istui ihan rattaiden perällä ja pikkuveli sylissä. Just sellaisilla vanhoilla rattailla, uusia en raaskisi pilata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko toi kovin kiikkerä yhdistelmä? Itse kuljetin pidemmillä matkoilla väsynyttä esikoista (3v) ja pikkuveljeä (1,5 v) siten, että isoveli istui ihan rattaiden perällä ja pikkuveli sylissä. Just sellaisilla vanhoilla rattailla, uusia en raaskisi pilata.
Ei ole kiikkerä yhdistelmä. Merkistä mulla ei ole mitään tietoa, kun ikinä siinä ei mitään tarkkaa ole ollu mukana. Epäilen Teutonioiksi. Appiukko osti nää esikolle 2001 lastentarvikeliikkeestä ja sille jäi kaikki kuititki ku en oo nähny. :whistle: Ihan samalla lailla tällä mun tyylillä paino jakautuu kuin siinäki että istuvat tolleen sylikkäin. Ehkä vähän tasaisemminkin, kun kumpiki omissa päissään. Mukava työnnellä non.

En sanois näitä vielä vanhoiksi mutten ihan uusiksikaan. Saattais näistä kyllä hyvänki hinnan saada jos laittais uudet kankaat :whistle: Ne on kaikki neppareilla kiinni ja lähtee helposti pesuun irti. Kahdesti tai kolmesti olen kyllä vaan pessy ettei värit haalistu.
 

Yhteistyössä