mitäs mammoilla on tämän päivän suunnitelmissa??

Vika vp menossa,kaupoille tarttis sännätä kunhan ukko tulee Kuusankoski oy:ltä (vie kierrätykseen metalliromua )
Ja mun tuurillani mä en löydä mistään sitä mitä mä haen..Elikkäs hametta ja paitaa häihin...
ja tähän väliin mulle ei ole yhtään vapaata enää,että vois katellakaupoista.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Samat meiningit on täälläkin. Plääh.
Tänään taas tuntuu siltä, että viikonpäivien nimeäminen on ollut ihan turhaa kotiäitien kannalta. Mulle on ainakin ihan sama onko keskiviikko vai sunnuntai kun samat hommat on joka päivä kuitenkin. :|
Samat fiilikset täälläkin ollu jo pari viikkoa, tympii tämä kotona oleminen ja samat hommat joka ikinen päivä! Mut ei sit jaksa tämän sakin kanssa mihinkään lähteäkään...onneks kohta alkaa miehellä loma :)
 
emmis harmailee
Kesän ainoa lomaviikko puolessa, plääh. Maanantaina leivoin... Tänään vähän siivoillut ( pesin kylppärin) ja sit sitä pyykkiä pessy ja ruokaakin ooon laittanut. Keksisköhän sitä lomalla jotain muutakin tekemistä kuin kotityöt?
 
jybis harmaana
laitin pesukoneen ajastukselle niin että on valmis kun herätään ja noustaan ylös :)
sitten pitäs kävellä ikeaan,siitä lähtee kaffille isäpuolen luokse ja sieltä kotiin..
Niinjuu ja postissa pitää käydä kun siellä on odottanu mua jo liian kauan yks vaatepaketti
 

Yhteistyössä