mitäs mammoilla on tämän päivän suunnitelmissa??

Samat meiningit on täälläkin. Plääh.
Tänään taas tuntuu siltä, että viikonpäivien nimeäminen on ollut ihan turhaa kotiäitien kannalta. Mulle on ainakin ihan sama onko keskiviikko vai sunnuntai kun samat hommat on joka päivä kuitenkin. :|

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Samat meiningit on täälläkin. Plääh.
Tänään taas tuntuu siltä, että viikonpäivien nimeäminen on ollut ihan turhaa kotiäitien kannalta. Mulle on ainakin ihan sama onko keskiviikko vai sunnuntai kun samat hommat on joka päivä kuitenkin. :|
no sama meininki myös täällä :whistle: tarttis kyllä nyt kehiin jotain arjesta poikkeevaa!!!!!

Iltapäivällä olis tarkoitus mennä treffaileen kaupunkiin kaveria ja sen 10kk tyttöä. Siihen asti taidan vaan hengailla kotona, ei jaksa mitään sen ihmeempää, pihalla vois käydä ku kerranki aurinko paistaa

töihin pitäis kohta lähteä..tai tunnin päästä lähden Neitiä viemään hoitoon..

illalla ei sit mitään ihmeempää ehdi tekemäänkään, jos kaupassa kävis ja ehkä pesen pyykkiä..ja jos vaikka noi lauantaina pestyt pyykit tänään kuivuis tuolla ulkona, niin saatan ne jopa ottaa sieltä pois :LOL: :ashamed:

Olen ihan kaksin tällä hetkellä nuorimman kanssa.Vanhin poika kaverilla.Keskipojat salibandyleirillä,toiset 2 siskolla yökylässä.(Minulla siis on 6lasta)En taatusti siivoa tai tee mitään kotitöitä.Eilen olin pari tuntia Itäkeskuksessa ja tänään aion mennä Jumboon.Nautin siis koko rahan edestä tästä harvinaisesta 1-lapsisuudesta =) Sitten iltapäivästä lasten noutoon.

unikuu108
:D mä joudun menee pitkäksi päiväkis töihin..lähden tuossa 11 aikaan ostaa vaatteiden ja kenkien korjaukseen tarvikkeita ja 1 pitää olla duunissa ja klo 15 alkaa näytös.. ja sit iltanäytös on klo 19 ja sit vasta noin 22 oon kotona..et piiitkä päivä..

Yhteistyössä