Mitäs mä sitten kudon?

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
no
mie otin kassista kaks lankaa ja kasin puikot ja aloin tehä sukkia..kolmet valmiit ja nyt aattelin tehä lapaset ja sit säärystimiä ens jouluksi.. värit on mitä sattuu.. viimeks punasta ja keltasta ;D
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja no:
mie otin kassista kaks lankaa ja kasin puikot ja aloin tehä sukkia..kolmet valmiit ja nyt aattelin tehä lapaset ja sit säärystimiä ens jouluksi.. värit on mitä sattuu.. viimeks punasta ja keltasta ;D
oon niin laiska ja nopesti valmistuu ku paksualankaa kutoo.. pääsee jämä keristä eroon..
 
vieras
mä kudon piiiitttkiä villasukkia, kätevä tää nykynuorison muoti ensin ne halus pipoja joita käytetään kokoajan ja nyt polveen asti ulottuvat villasukat ( = säärystitmet ja sukat samassa )
Näitä tilas tytön luokkakaverit kun tytölle tein ekat
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja syklis harmaana:
Joko sä teit sen neulehuivin, jonka kuvaa täällä taannoin esittelit ? :)
Joo, se tuli valmiiksi jo. Tosin mietin josko tekisin vielä toisen ja laittaisin sen ekan mummulleni 80v-lahjaksi...
No voi hitsi, jos mä lähetän sulle ton mun tekeleen (tehty noin puolet), niin kai sä kudot sen loppuun ? :whistle:
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä kudon piiiitttkiä villasukkia, kätevä tää nykynuorison muoti ensin ne halus pipoja joita käytetään kokoajan ja nyt polveen asti ulottuvat villasukat ( = säärystitmet ja sukat samassa )
Näitä tilas tytön luokkakaverit kun tytölle tein ekat
Mä tein kanssa itelleni ja miehelle pitkät villasukat niin ja äidilleni myös. Oma pipo valmistuu ihan just, pojalle on tehtynä villapaita ja itelle se huivi ja tulevalle vauvalle villahousut... no, josko vaikka pojalle tekis villasukat seuraavaksi
 
Ina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä kudon piiiitttkiä villasukkia, kätevä tää nykynuorison muoti ensin ne halus pipoja joita käytetään kokoajan ja nyt polveen asti ulottuvat villasukat ( = säärystitmet ja sukat samassa )
Näitä tilas tytön luokkakaverit kun tytölle tein ekat
Mä olen sitten tietämättäni muodikas

:D Mulla on monet raidalliset pitkät villasukat. Aivan ihanat jalassa ja varsinkin pihalla, kun ei nilkat ole paljaina.

Niin ja nyt on puikoilla itselleni kauluri alpacasta.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja syklis harmaana:
Joko sä teit sen neulehuivin, jonka kuvaa täällä taannoin esittelit ? :)
Joo, se tuli valmiiksi jo. Tosin mietin josko tekisin vielä toisen ja laittaisin sen ekan mummulleni 80v-lahjaksi...
No voi hitsi, jos mä lähetän sulle ton mun tekeleen (tehty noin puolet), niin kai sä kudot sen loppuun ? :whistle:
:D mulla tahtoo olla vähän tätä vikaa, että kun aloitan kutomaan jotain niin se on pakko saada sitten heti valmiiks kans :D sitten istutaan kaikki illat vääntämässä sormet verillä :LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä kudon piiiitttkiä villasukkia, kätevä tää nykynuorison muoti ensin ne halus pipoja joita käytetään kokoajan ja nyt polveen asti ulottuvat villasukat ( = säärystitmet ja sukat samassa )
Näitä tilas tytön luokkakaverit kun tytölle tein ekat
Mä olen sitten tietämättäni muodikas

:D Mulla on monet raidalliset pitkät villasukat. Aivan ihanat jalassa ja varsinkin pihalla, kun ei nilkat ole paljaina.
Noi haluaa tuollaista "makkaraneuletta" tai siksi mä sitä sanon eli varsi neulotaan ekaks joustinta muutama sentti ja sitten vaikka 5 krs oikei ja 5nurin ja jatketaan kunnes on tarpeeksi pitkä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja syklis harmaana:
Joko sä teit sen neulehuivin, jonka kuvaa täällä taannoin esittelit ? :)
Joo, se tuli valmiiksi jo. Tosin mietin josko tekisin vielä toisen ja laittaisin sen ekan mummulleni 80v-lahjaksi...
No voi hitsi, jos mä lähetän sulle ton mun tekeleen (tehty noin puolet), niin kai sä kudot sen loppuun ? :whistle:
:D mulla tahtoo olla vähän tätä vikaa, että kun aloitan kutomaan jotain niin se on pakko saada sitten heti valmiiks kans :D sitten istutaan kaikki illat vääntämässä sormet verillä :LOL: :LOL:
Niin mäkin tekisin normioloissa. Mutta nyt tän raskauspahoinvoinnin takia on ollut pakko hidastaa tahtia. Vaan kyllä mä tästä vielä tokenen ja saan sen huivin sitten ensi talveksi :D
 

Yhteistyössä