Pitäiskö mun ny ruveta povaamaan vai? Voisinhan mä, mutta tuloksia en kyllä takaaAlkuperäinen kirjoittaja varma:Ennustusta. Kumpi mies, uus vai vanha??? :heart:
Juujuu! Annatulla vaa!Alkuperäinen kirjoittaja srii:Pitäiskö mun ny ruveta povaamaan vai? Voisinhan mä, mutta tuloksia en kyllä takaaAlkuperäinen kirjoittaja varma:Ennustusta. Kumpi mies, uus vai vanha??? :heart:
Mä voin olla viikon tai ehkä puolitoista. Mutta en ihan vielä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:sellasta et kuka on kauemmin aikaa pois palstalta
aika alkaa nyt!
Mä olin kaks viikkoa kun olin mökillä, hähää.Alkuperäinen kirjoittaja srii:Mä voin olla viikon tai ehkä puolitoista. Mutta en ihan vielä.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:sellasta et kuka on kauemmin aikaa pois palstalta
aika alkaa nyt!
Ihana! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pompitaan
No hetkinen... Nuin! Uus!Alkuperäinen kirjoittaja varma:Juujuu! Annatulla vaa!Alkuperäinen kirjoittaja srii:Pitäiskö mun ny ruveta povaamaan vai? Voisinhan mä, mutta tuloksia en kyllä takaaAlkuperäinen kirjoittaja varma:Ennustusta. Kumpi mies, uus vai vanha??? :heart:
Mä en osaa sä vaan letoilet siinä :'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikki mukaan
Määpä menin piiloon, etsietsi missää ooolen, et löydä. Arvaatko jo minne menin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hippaa! Sä oot! *kipittää vinhasti karkuun*
Hih, kyllähän se ois aikas nami.Alkuperäinen kirjoittaja srii:No hetkinen... Nuin! Uus!Alkuperäinen kirjoittaja varma:Juujuu! Annatulla vaa!Alkuperäinen kirjoittaja srii:Pitäiskö mun ny ruveta povaamaan vai? Voisinhan mä, mutta tuloksia en kyllä takaaAlkuperäinen kirjoittaja varma:Ennustusta. Kumpi mies, uus vai vanha??? :heart:
mitäs sä osaisit :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en osaa sä vaan letoilet siinä :'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikki mukaan
MÄ osaan ainaki heiluttaa pyllyy, haluutteko nähdä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mitäs sä osaisit :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en osaa sä vaan letoilet siinä :'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikki mukaan
Tietty!Alkuperäinen kirjoittaja miilii:MÄ osaan ainaki heiluttaa pyllyy, haluutteko nähdä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mitäs sä osaisit :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en osaa sä vaan letoilet siinä :'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikki mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja miilii:MÄ osaan ainaki heiluttaa pyllyy, haluutteko nähdä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mitäs sä osaisit :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en osaa sä vaan letoilet siinä :'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kaikki mukaan