mitäs lapsenne sai lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä "mummulassa" odotellaan siskon lapsia, tulevat ehkä ylihuomenna ja avaavat paketit sitten täällä, luvassa mm. muumitalo, legoja, pelejä, vähän vaatteita, kirjoja ym.. itse en saanut yhtäkään lahjaa.

yllätyin lahjojen määrästä. itte olin ostanu lapsille 4,6 ja 7 lahjaa yhteensä nuorin sai 6lahjaa,keskimmäinen 13lahjaa ja esikoinen 16 lahjaa. yheiseks sai kaksi lahjaa. liikaa lahjoja mun mielestä,mutta mitäs sitä voi kun mummut sekoo.

vieras
mä sain kengät,topin ja villatakin,nuorin 3v junaradan,titi nallen dvd,rukkaset, kirjan ja pikkuautoja,4v sai 2kpl autoja,dvd:n,kyniä,paperia ja junan,5v sai 2kpl robottiautoja,dvd:,paidan ja kauko ohjattavan auton,yhteiseksi sai pelin

tossuliini
Neiti sai farkkuhameen, rahaa, sydänlampun,kirjesetin, huulikiillon, pyyhkeen, kahdet sukat, Iskelmä-trivialpelin, en edes kaikkea muista mitä sai. Ite sain sukat, pyyhkeen, rahaa. Yhteiseksi 2 muhkeaa tyynyä, suklaarasian sekä leivänpaahtimen.

2v poika sai kuvakirjan, lasten astioita, pikkuauton, sählymailan ja pallon ja paras kaikista: lasten rumpusetin!!!! :D

11kk tyttö myös kuvakirjan, astioita, jonkun hirven ja Brion taaperokärryn.

9v tyttö sai askarteluhelmiä, käsineitä, Meandi-hameen, velourhupparin+housut, kirjoja, lahjakortin, sählymailan+palloja, huovutetut korvikset, huovutetun heijastimen,...

12v poia sai sählymailan+palloja, kirjoja, lahjakortin, kalsarit+sukkia,pyjaman, lätsän...

Minä sain sukkia, lapasia, kirjan ,suklaata, teekupin, kosmetiikkaa...

Pieni pönttö dubloja, kauhakuormaaja, tollanen littlepeople auto, nuppipalapeli, kaksi kirjaa, dvd, iso nalle, kylpypyyhe , ja mahtumaton kypärähattu. Meiltä tuo palapeli. Niin ja sai myös toppahaalarin.
Itse sain 2 cd:tä, kahdet villlasukat, suklaata, luisen voiveitsen+puisen kahvimitan, kirjan+päiväkirjan.

Vauva sai 3 paitaa, 2 housut, sukat ja 3 lelua

5v kaksoset saivat paidat, sukat. sukkahousut, housut, lapaset, värityskirjat, kyniä, tarroja, barbit, hello kitty talo, suklaata, käsilaukut, dvd leffoja jne.

Mummulla on vielä lahjoja ja ne saavat viikonloppuna, kun menemme kyläilemään.

Minä sain hajuvettä, suihkugeeliä, kosteusvoidetta, lapaset ja villasukat, laseja ja paistokasarin, 30? lahjakortin....

kinuski
Saivat vaikka mittä, eivät tiedä millä leikkis tai mitä pelais, nyt kasaavat starwars-legoja. Ostin molemmille pojille batman-pyjamat joissa viitta mukana, söpöjä kun ne päällä menevät ja touhuuvat, viitat vaan hulmuaa.

poika sai paljon hälytysajoneuvoja, liskoyöpaidan ja alkkarit, hälytysajoneuvo lakanasetin.

Tyttö sai nimikynän, labyrintti pelin, LPS- ötököitä ja kahvilan, omppuyöpaidan ja pörrösukat sekä Bratz pussilakana setin.

Yhteisseksi saivat muovailuvahaa.

Mä sain ompelukoneen + tarvikkeita, 4 loodaa suklaatia, 2 pussia chilipähkinöitä ja Dove-lahjapakkauksen.

ymmällään
poitsu sai: sellasen teltan missä 200palloa (pallomeri)
little people lentokoneen, paljon dubloja, parkkitalon, pikkuautoja,puista junarataa,lasten soitin setti (marakatit, tamburiini,kulkuset,xylofoni) 2 kirjaa, 2 koirapehmoa,palapelin,paidan

mie sain lahjakortin, rahaa, wokkipannun ja kaulahuivin :) ja mitään en oikeastaan odottanut

tollasen maatilan misä on kaikkia mahollista toimintoa
sitten muumimukeja ja kulho
legoja pönttö
kirjoja ainaki 5
puuhapete dvd boksi
sitte tollanen leijonaämpäri mihin laitetaan palikoita
formula auto mihin voi ite hypätä kyytiin :)

Mulla ei ole lapsia. Ite sain: paratiisisarjan kahvikuppiparit, 2 kampaamon shampoota ja 2 hoitoainetta, 5 dvd:tä, kirjan, kattilan, digikameran, koruja, rahaa, 50e H&M-lahjakortin, suklaata, 3 leffalippua,yöpuvun, paidan, pörrösukat+muita sukkia, lapaset, pitkikset, marimekon paidan ja sukat, muumimukin, karkkia, meikkisalkun, Blokus-lautapelin ja itse tehdyn Frendit-taulun. :)

vieras
Lapsi sai stereot ja pari levyä, legoja, geomageja, vaatteita, pelin, astioita, leikkikoiran, kirjoja, mönkijän ja mitähän kaikkea muuta...

Minä sain sormuksen, kalenterin, suklaata, dvdn, huivin...

Oltiin kyl kaikki ihan ymmällämme että miten näitä paketteja tuli näin paljon...

Isommat pojat saivat mieleisensä; toiselle sähkökitara ja muuta kivaa esim vaatteita, toinen sai ipodin ja vähän vaatteita, sekä molemmat lisäksi shekit. Pikkunen sai monta pakettia kivoja leluja/vaatteita, vauva muutaman lelun.

mie
no keskimmäinen sai xbox360 ja siihen 2 peliä(nhl2009,guitarhero3),jaa vielä kaikkee muuta pientä..ja nuorimmainen sai playstation ja siihen singstar rock ja high school3+tanssimatto ja kaikkee pientä lisäksi.esikoinen sit sai xboxille,omallensa pelin ja partakoneen +lahjakortin mopoliikkeeseen kun keväällä kunnostaa mopoaan ajokuntoon taas:)) mieki sain uuden kännykän..pukki oli antelias tänä vuonna

mie
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
no keskimmäinen sai xbox360 ja siihen 2 peliä(nhl2009,guitarhero3),jaa vielä kaikkee muuta pientä..ja nuorimmainen sai playstation ja siihen singstar rock ja high school3+tanssimatto ja kaikkee pientä lisäksi.esikoinen sit sai xboxille,omallensa pelin ja partakoneen +lahjakortin mopoliikkeeseen kun keväällä kunnostaa mopoaan ajokuntoon taas:)) mieki sain uuden kännykän..pukki oli antelias tänä vuonna
siis playstation2 sai..

prinsessakeittiö,poni,2xkissapehmo,puhuva apina,nukke,leikkiruokaa,nameja,muumipuhelin,lakanat,3 kirjaa,muumi askartelusalkku..Itse sain 2x pörrösukat,alusvaatteita(mieheltä ;) ) ,adidas tuotepaketti,suklaata,punaviiniä,400? rahaa,pyyhkeitä,2x finlayson lakanapakettia,200e lahjakortti seppälään ja 50e lahjakortti kampaamoon,ja veli lupas maksaa mulle 150e tatuoinnin.

Yhteistyössä