Mitäs kivaa ja ikävää on kuulunut teijän päivään ?

Ikävää on tää jo pian 2vko kestänyt kurkkukipu, ei saa yölläkään oikeen nukuttua ja lasten kiukuttelut millon mistäkin..

Hyvää päivässä oli, että sain levättyä/nukuttua päikkärit, kun lapset oli hoidossa ja itellä sairaslomaa. Ja tietty monet hetket lasten/perheen kanssa on kivoja, on ne rakkaita vaikka välillä hermoja kysytäänkin :)
:hug: Toivottavasti parannut pian, kurkukipu on pahinta flunsassa miun mielestä.
Miulla kesti flunssa kans viikkokausia, välillä olin töissä ja välillä taas sairaslomalla.

Hyvä että sait levätä rauhassa. :)
Lapset ja perhe, välillä hermot menee ja sitten taas ihanaa olla yhdessä. :)
 
Siulla on siis omia hevosia ja talli ?
Mukavaa varmasti oli metsälenkillä, mie oon jotenkin aina vähän pelännyt hevosia,
johtuu varmaan hevosten isosta koosta ja hampaista. :)

Toivottavasti ei tule enää sellaista myräkkää mitä oli viime viikolla. :|
6 noita nyt asuu kotipihassa, puolet omia ja puolet vuokrapaikoilla. 1 tyhjä paikka olisi, mutta omia en enempää huoli. Vuokralaisen saatan ottaa, jos löytyy maalaisjärkinen ihminen. (Hevosen ei ole niin väliä, vaikka olisi vähän viiripääkin :D Mä olen niiden kanssa niin penskasta asti touhunnut, etten osaa pelätä.)

Se viime viikon myräkkä oli kyllä karu, meillä oli onneksi sähköt pois vaan 5 tuntia. Muuten pärjätään, mutta kun vesi on sähköpumpun takana ja sitä noille elukoille menee paljon, niin se on aina se mikä tekee elämisen vaikeaksi :/.
Nyt ei ole niin paha keli, mutta kun lunta tulee ja tuulee, ja pihatie on puolen kilsan pätkä peltojen välissä, niin se pihasta pääseminen aamulla on aina sitten vähän kyseenalaista.
Naapurin isäntä tulee sen kyllä linkoamaan kun vaan soitan, mutta ei sille kehtaa ihan vielä ennen kuutta rimpauttaa. Onneksi siis ei ole työaamu tiedossa :D
 

Yhteistyössä