Mitäs kaikkea teette grillissä?

No makkaraa ei kai tarvitse edes mainita?

Perunoita foliossa, foliovuuassa kasviksia-bataattia, sipulia porkkanaa jne, loraus öljyä ja mausteita
Ananasrenkaita
kokolihaa, hirveä yleensä itse marinoituna, yms kokolihaa kuten kanaa
Vartaita missä on pariisinperunapallero, herkkusientä, kesäkurpitsaa, ananasta yms
 
SiNiLiLJA
Alkuperäinen kirjoittaja olisko näin:
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
sit typerä kysymys ihmiseltä jka ei ole "joutunut" grillaamaan kun muutaman kerran: miten paljon sitä folioo tulis laittaa noihin nyytteihin yms? :whistle: :)
Kannattaisko laittaa sen verran että kaikki mahtuu sisään ja saa nyytin hyvin kiinni?
no lähinnä meinasin et montako kerrosta... :LOL:
 
olisko näin
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
Alkuperäinen kirjoittaja olisko näin:
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
sit typerä kysymys ihmiseltä jka ei ole "joutunut" grillaamaan kun muutaman kerran: miten paljon sitä folioo tulis laittaa noihin nyytteihin yms? :whistle: :)
Kannattaisko laittaa sen verran että kaikki mahtuu sisään ja saa nyytin hyvin kiinni?
no lähinnä meinasin et montako kerrosta... :LOL:
No sori, mä vähän leikin näsäviisasta. Itse olen laittanut vain yhden kerroksen.
 
grillaaja
Banaanin kuoreen pitkä poikittaisviilto, siihen työnnetään suklaapaloja ja grilliin. Miedolla lämmöllä niin kauan että kuori on ihan musta ja banaani ihanasti kypsynyt ja suklaa sulanut. Tarjoillaan jäätelön kanssa. NAM!
 
kökki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Mitenkäs esivalmistelette tuon sisäfileen grillausta varten? Kestääkö kauan grillata?
Edellisenä iltana marinadiin. Grillauksen aikana valelen grilliöljyllä. Paistoaika riippuu fileen koosta ja siitä haluaako että on rare, medium vai kypsä.
 
mää
Nyyttejä meilläkin : folioon kääritään banaania ja omenaa ja päälle jotain hyvää tuorejuustoa, nami :) Lihapuolena toimii ainakin alkukesästä ihan peruspihvit ja kanat sekä makkara :) Ananasta ja paahtoleipää kaveriksi niin nami :)
 

Yhteistyössä