Mitäs jos mies jääkin kotiin..

Meillä on nyt tuo nuorin 2kk:ta ja aloin pohtimaan töihin menoa. Tai oikeastaan suremaan että miten tuon pienen sitten raaskii viedä hoitoon.

No, mies totesi että hän on miettinyt että hän jäisi hoitamaan lasta kotiin jos mun työllä pärjäiltäisi. Tai ainakin osittaisi omia töitään että voisi hoitaa lapsia.

Ja mä pohdin ekana että jos se hitto vieköön handlaa tän huushollin paremmin kuin minä :snotty: :snotty: :D

Ei vaan, olishan se ihanaa jos mies voisi jäädä kotiin ja kyllä mä mielelläni jakaisin vähän vastuuta toisellekin..

Ehkä...
 
Siis mieshän on tähän asti ollut viikot poissa joten mä oon niin tottunut olemaan täällä yksin. Eli olisin tosi iloinen ja lapset myös jos tämä onnistuisi ja hän voisi jäädä kotiin.

Vaikka nyt kun piti 7viikkoa isyysvapaata kun vauva syntyi niin kahden viikon jälkeen olin valmis lähettämään sen takaisin töihin. Se kun pyöri mun kotitöissäni tiellä koko ajan. :D

Ehkä mun on syytä oppia elämään perheessä :snotty: :ashamed:
 
Tottakai lapsille olisi ihanaa että saisivat jatkaa edelleen kotona oloa ja mä tahdon töihin ja mies kotiin. Hällä on jäänyt vähän vähiin tämä kotona olo lasten ollessa pieniä ja nyt tahtois sen sitten varmaan ottaa kiinni.

Ja sehän sitten pesis pyykit päivällä nii mun ei tarvitsis siitä mäkättää :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja m:
No tietenkin annat miehen jäädä kotiin hoitamaan vauvaa, jos vaihtoehtona on viedä hoitoon.
Ihme pähkäilyä; jos mies onkin parempi...
Joku kilpailuko teillä onkin ?

Ei se mitään hoida kotia, eikä vauvaa, vaan laiskottelisi ja pelaisi pleikkaria päivät pitkät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
No tietenkin annat miehen jäädä kotiin hoitamaan vauvaa, jos vaihtoehtona on viedä hoitoon.
Ihme pähkäilyä; jos mies onkin parempi...
Joku kilpailuko teillä onkin ?

Ei se mitään hoida kotia, eikä vauvaa, vaan laiskottelisi ja pelaisi pleikkaria päivät pitkät.
Todennäköisesti :D
Nukkuisivat pers homeessa kaikki täällä ja katsoisivat piirrettyjä. Eli ihan ottaisi mun roolin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
Oletko jo kysynyt työpaikalta,saatko tulla aiemmin töihin`? Miehen pitäisi ilmoittaa työnanatajalle ja kelaan musitaakseni 2 kk enne kotiinjäämistään.
Vasta pohditaan tai lähinnä ajatusta pyöritellään eli työnantajat jätetään vielä rauhaan.
Miehen työssä onnistuu kyllä aika nopsalla varoitusajalla, heillä pyörii hommat muutenkin aikalailla vapaamuotoisesti. Se ajaa kelle käy.
 

Yhteistyössä