Mitäs hyvää syötävää olette varanneet täksi illaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hö. no onhan sitä toki muuuuuutaki.... ;) ;) ;) :whistle:
Niinku mitä? Siivoaminen? Lakanoiden silitys? Tonne kylmään ja pimeään lähteminen? Telkkarin katsominen? Ai niin joo :D ... PALSTAILU :D :D
no niin, löytyhän sitä muutaki tekemistä :D mie meinaan käpertyä ukon kainaloon ja ottaa neitin sylliin ja sitte katotaan yli laidan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hö. no onhan sitä toki muuuuuutaki.... ;) ;) ;) :whistle:
Niinku mitä? Siivoaminen? Lakanoiden silitys? Tonne kylmään ja pimeään lähteminen? Telkkarin katsominen? Ai niin joo :D ... PALSTAILU :D :D
Ja luonto pakottaa meidät keräämään vararavintoa talven varalle, siis sellanen alkukantainen vaisto

:D

Mutta palstailu tai tv:n kattelu on tosi vaikeaa ilman mitään mässyä... :whistle:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no niin, löytyhän sitä muutaki tekemistä :D mie meinaan käpertyä ukon kainaloon ja ottaa neitin sylliin ja sitte katotaan yli laidan :D
Mulla ei ole sitä ukkoa enkä jaksa lähteä mistään kuppilastakaan sellaista etsimään. Tossa meidän lähipubissa kyllä kokoontuu sellanen hylättyjen kakslahkeisten kerho, mutta jos sieltä jonkun ottaa kainalokseen, niin sehän ei lähde täältä kulumallakaan pois :/ Kuopuskin on mua isompi, joten en viitsi junnu sylissä istua nojatuolissa. Sitäpaitsi se saattaisi soittaa valkotakkiset sedät mua noutamaan, jos edes yrittäisin :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no niin, löytyhän sitä muutaki tekemistä :D mie meinaan käpertyä ukon kainaloon ja ottaa neitin sylliin ja sitte katotaan yli laidan :D
Mulla ei ole sitä ukkoa enkä jaksa lähteä mistään kuppilastakaan sellaista etsimään. Tossa meidän lähipubissa kyllä kokoontuu sellanen hylättyjen kakslahkeisten kerho, mutta jos sieltä jonkun ottaa kainalokseen, niin sehän ei lähde täältä kulumallakaan pois :/ Kuopuskin on mua isompi, joten en viitsi junnu sylissä istua nojatuolissa. Sitäpaitsi se saattaisi soittaa valkotakkiset sedät mua noutamaan, jos edes yrittäisin :LOL:
Ota sun pieni sylikoira syliin.
;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no niin, löytyhän sitä muutaki tekemistä :D mie meinaan käpertyä ukon kainaloon ja ottaa neitin sylliin ja sitte katotaan yli laidan :D
Mulla ei ole sitä ukkoa enkä jaksa lähteä mistään kuppilastakaan sellaista etsimään. Tossa meidän lähipubissa kyllä kokoontuu sellanen hylättyjen kakslahkeisten kerho, mutta jos sieltä jonkun ottaa kainalokseen, niin sehän ei lähde täältä kulumallakaan pois :/ Kuopuskin on mua isompi, joten en viitsi junnu sylissä istua nojatuolissa. Sitäpaitsi se saattaisi soittaa valkotakkiset sedät mua noutamaan, jos edes yrittäisin :LOL:
hylättyjen kakslahkeisten kerho... :LOL: :LOL: :LOL: no, ne on yleensä kyllä justiin niitä takiaisia :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hylättyjen kakslahkeisten kerho... :LOL: :LOL: :LOL: no, ne on yleensä kyllä justiin niitä takiaisia :D
No sellanen siellä on. Yks niistä yritti tässä pari päivää sitten pokata mua Siwassa |O |O Mä olen miettinyt, että kun tuo junnu tästä muutaman vuoden kuluttua omilleen muuttaa, niin muutanko pienempään vai jäänkö tähän. Jos jään tähän, olin ajatellut avustaa Helsingin eläinsuojeluyhdistystä siten, että voisin p itää tilapäistä vastaanottokotia kodittomille kissoille. Yks yö näin unta, että siinä joku "henkimaailman tyyppi" mulle sanoi, että ihmiset ovat tärkeämpiä kuin eläimet. Aaamulla herätessäni sitten mietin, että joo....voishan tänne hankkia sitten hirveen määrän telkkareita, sohvia, kaukosäätimiä ja kaljakoreja ja käydä pelastamassa noi lähipubin hylätyt kakslahkeiset :LOL:

 

Yhteistyössä