MItäs duunaatte tänään?

• Viestiketjun aloittaja KjännibalFuqir
  • Ensimmäinen viesti
KjännibalFuqir
Juoksis kiljuen karkuun B) :D

Ihan järkyttävän hintaisia ne laite liput :x 30? iltahupi ranneke aikuiselle! Ei helvata! Sea Lifeen kummiskin lippunen jolla pääsee kaksi yhden hinnalla. :flower:

KjännibalFuqir
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja KjännibalFuqir:
Emminä kiljuvia pallihenkareita pelkää. B)
Tulipa mieleen (pump)elokuva jossa oli amazonin jättiläisnaisia suht himokkaina :LOL: Maailman hulluin sen alan leffa, jos seitsemää kääpiötä ja lumikkia ei lasketa mukaan, miten ihmeessä semmosia on edes voinut nähdä :$ :D

Lunatic
Emminä kiljuvia pallihenkareita pelkää. B)
Tulipa mieleen (pump)elokuva jossa oli amazonin jättiläisnaisia suht himokkaina :LOL: Maailman hulluin sen alan leffa, jos seitsemää kääpiötä ja lumikkia ei lasketa mukaan, miten ihmeessä semmosia on edes voinut nähdä :$ :D

Täytyypä joskus nähdä se jos mahrollista :LOL: !! Tai sit ei. :LOL:

Jaaaaa-a
Jos kohta lämmitän lapsille ruoat, sitte heillä onkin namituokio ja siinä se päivä sitten menee... ollessa...
Kun ei ole autoa, eikä ajokorttia, eikä miestäkään kotona kuskaamassa niin on vähän vähissä nää ideat mitä VOIS tehdä... kaverit on kaikki jossain ja tuskin mä ketään vapaaehtosesti lähtisin ees häiritsemään...

Sitten kun kuopus herää päikkäreiltä, niin vien miehen kaverinsa luo ja menen ite lasten kanssa vanhempieni luo.. iskä lupasi savustaa kalaa tänään.. :p esikoinen jää yöksi sinne, kun mun siskoni lupasi viedä tytön telttaan yöksi.. :D

Viblsp
Duunaan sun ukkoa.. ;)
Tuu hakeen vaan, vai mihin lähetän? :D Ite en oo jaksanu/halunnu "duunata" sitä reiluun 3 kuukauteen.

Lattianpesu yhä kesken, vauvat päättivät että nälkä on kova, joten sylissä ainakin toinen nyt ollu.

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Duunaan sun ukkoa.. ;)
Tuu hakeen vaan, vai mihin lähetän? :D Ite en oo jaksanu/halunnu "duunata" sitä reiluun 3 kuukauteen.

Lattianpesu yhä kesken, vauvat päättivät että nälkä on kova, joten sylissä ainakin toinen nyt ollu.
En minäkään nyt teidän kaikkien ukkoja pysty hoitelemaan. Täyttäkää itse velvollisuutenne ja pysykää ruodussa hyvät ihmiset!! :|

Etkös voisi kontaten pestä lattiaa, ja ukko pökkisi samalla takaa.. 2 kärpästä yhdellä iskulla. Vauvan solmit tissiin kiinni..?? B)

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Duunaan sun ukkoa.. ;)

En minäkään nyt teidän kaikkien ukkoja pysty hoitelemaan. Täyttäkää itse velvollisuutenne ja pysykää ruodussa hyvät ihmiset!! :|

Etkös voisi kontaten pestä lattiaa, ja ukko pökkisi samalla takaa.. 2 kärpästä yhdellä iskulla. Vauvan solmit tissiin kiinni..?? B)

Ei se oikein onnistu jos muksut paikalla. Ja sitte se pieni pointti että ku seksi ei kiinnosta tippaakaan nyt. Höh, että ei irtoo mun miehelle, aika pihtari oot.

Yhteistyössä