Mitäpä olette mieltä tästä sormuksesta?

• Viestiketjun aloittaja morsio
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Mulla 5 timanttia ja samanlainen muuten,mutta 100e halvempi... Ei perse kestäs kalliimpaa ostaa..;)
Niin ja kuten sanoin jo aiemmin, noissa sormuksissa on livenä todella suuria eroja. Ei tuon sormuksen kokeilun jälkeen tuntuneet enää nuo halvemmat ja pienemmät oikein miltään :D

vaimo jo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Siis 1000e halvempi...
Mä en maksanut tuosta lähellekään tuota hintaa. Ja viisi timanttia ei ollut minun makuuni, tuli kokeiltua vaikka ja mitä :)

vaimo jo, mulle tuo 2490 euron sormus oli jo aivan liian pramea.
Mä taas tykkää, että on näyttävä eikä mikään rimpula. Enkä tarkoita että sinun valintasi sellainen olisi!!
Mutta oikeasti joskus näkee niin ohkaisia sormuksia, että ihan sama vaikka ei olisi mitään...

eh
en tykkää ja eikö täällä ollut jonkin aikaa sitten ihan samanlainen aloitus jossa kyseltiin mielipiteitä ihan samanlaisesta sormuksesta?!?
Itse käytän vaan hopeisia ja yksinkertaisen kauniita koruja, joten tuo ei ole makuuni

ap
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Luulisi tuolla hinnalla saavan nättejäkin sormuksia.

Kuin Kinder yllätysmunasta pullahtanut. Liian tätimäinen minulle. Itse ottaisin leveän sormuksen =)
Edelleenkään en ole tuosta lähellekään tuota hintaa maksanut :)
Ja makujahan on monia, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Mä olisin itse halunnut kapeamman sormuksen, mutta mahdotonta kun noin "isot" kivet niin pitää kunnon runko olla.

eh, tämä on mun eka sormusaloitus

Tanja
Mä ite henk.koht en tykkää, on liian perustavisbling-bling, kummosia on nykyään joka toisella vastaantulijalla. Miehelläni on hieman erikoisempi ja uskaliaampi maku, joten ...
Mutta hyvänen aika - mikäli itse olet siihen tyytyväinen, niin hienoa :)! Ja onnittelut tulevalle rouvalle :flower:!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja sina:
Kultajousi on syvältä, myyvät ihan karmeeta krääsää.
:D
Kallista krääsää kyllä on. Tiedän kyllä, että osa mollaa kaikkia Kultajousen tuotteita, mutta esimerkiksi tämä kyseinen sormus on ihan Suomessa tehty ja laadukasta tavaraa. Kaikki Kultajousen korut eivät ole.

Yhteistyössä