Taitaa siis olla samanlainen kuin tuo minun tuolla ylempänäAlkuperäinen kirjoittaja tiiu:Siis 1000e halvempi...
Taitaa siis olla samanlainen kuin tuo minun tuolla ylempänäAlkuperäinen kirjoittaja tiiu:Siis 1000e halvempi...
Mä en maksanut tuosta lähellekään tuota hintaa. Ja viisi timanttia ei ollut minun makuuni, tuli kokeiltua vaikka ja mitäAlkuperäinen kirjoittaja tiiu:Siis 1000e halvempi...
Niin ja kuten sanoin jo aiemmin, noissa sormuksissa on livenä todella suuria eroja. Ei tuon sormuksen kokeilun jälkeen tuntuneet enää nuo halvemmat ja pienemmät oikein miltäänAlkuperäinen kirjoittaja tiiu:Mulla 5 timanttia ja samanlainen muuten,mutta 100e halvempi... Ei perse kestäs kalliimpaa ostaa..
Mä taas tykkää, että on näyttävä eikä mikään rimpula. Enkä tarkoita että sinun valintasi sellainen olisi!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä en maksanut tuosta lähellekään tuota hintaa. Ja viisi timanttia ei ollut minun makuuni, tuli kokeiltua vaikka ja mitäAlkuperäinen kirjoittaja tiiu:Siis 1000e halvempi...
vaimo jo, mulle tuo 2490 euron sormus oli jo aivan liian pramea.
Sama mulla viisi kiveä löytyy minunkin sormuksesta joten ap:n sormus on tosi hieno =)Alkuperäinen kirjoittaja miä vaan:Mulla sama mutta viidellä kivellä
Edelleenkään en ole tuosta lähellekään tuota hintaa maksanutAlkuperäinen kirjoittaja xxx:Luulisi tuolla hinnalla saavan nättejäkin sormuksia.
Kuin Kinder yllätysmunasta pullahtanut. Liian tätimäinen minulle. Itse ottaisin leveän sormuksen =)
Alkuperäinen kirjoittaja sina:Kultajousi on syvältä, myyvät ihan karmeeta krääsää.
KaunisAlkuperäinen kirjoittaja mä ottasin ton vain:http://www.kultajousi.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=C17465