Ilta sanomia, Ilta Lehteä, 7 pv lehteä, Alibia..en.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26981210:Etkö koskaa katso/lue mitään uutisia vaan elät pää perseessä 24/7?
Luen mm. Hesaria, ja Ylen uutisia katson, mutta tuo on kyllä jäänyt kokonaan huomaamatta, jos nyt on niissä ollut esillä. Joku nuori tyttökö kyseessä?Etkä myöskään oman alueesi snomalehteä?? Jos et niin sitten ymmärrän ettet tästäkään tapauksesta mitään tiedä.
Minkä alueen sanomalehteä pitää lukea, että tuntee Jennan ja pojat?Etkä myöskään oman alueesi sanomalehteä?? Jos et niin sitten ymmärrän ettet tästäkään tapauksesta mitään tiedä.
muoks. Etkä kuuntele radiota etkä telkkariakaan koskaan katso..?
Ja jopa ihan radiostakin tänään kuulin aamulla autolla ajellessani tästä tapauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26981320:TV-uutisissakin on useasti ollut esillä.
Ei ole osunut mun silmään... Toisaalta, en ole nyt viikkoon katsonut kymppiuutisiakaan. On ollut muita juttuja just silloin...Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26981320:TV-uutisissakin on useasti ollut esillä.
Ei tullut mun radiosta. : /Ja jopa ihan radiostakin tänään kuulin aamulla autolla ajellessani tästä tapauksesta.
O.K, nyt on vaan tuo jotenkin jäänyt huomaamatta. Olenkohan ollut kesälomalla kun on tapahtunut tms? En tiedä. Mitenkään silmä kovana en kyllä seuraile tämän tapaisia uutisia, kun niissä niin usein mässäillään kauhulla toisten kustannuksella.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26981320:TV-uutisissakin on useasti ollut esillä.
No mutta sittenhän se on ymmärrettävää jos tietoisesti näitä välttelee. Mutta otsikot siltä yleensä selailee ja jopa johdannon jolloin saa tietää että kysessä on uutinen jota yleensä välttelee ja yleensä niissä jo heti mainitaan uhrin nimi/kuva ja syyllisten kuvat/nimetkin.Minkä alueen sanomalehteä pitää lukea, että tuntee Jennan ja pojat?
Mä tunnustan, että en tunne Jennaa tai tiedä tätä tapausta. En lue mistään sanomalehdistä (yleensä) näitä surma murha raiskaus yms juttuja. En vaan jaksa. Ilta Lehteä yms 7päivää alibi yms lehtiä en lue koskaa. Paitsi joskus lomalla jotain vuoden vanhaa lehteä ajankuluksi ennen kuin laitan sen nuotioon.
Kesästä lähtien tätä on jauhettu milloin missäkin mediassa. Ei toki päivittäin mutta kuitenkin.Ei ole osunut mun silmään... Toisaalta, en ole nyt viikkoon katsonut kymppiuutisiakaan. On ollut muita juttuja just silloin...
Mitä ihmettä sä nyt intät?Ei tullut mun radiosta. : /