Mitähän tohon tissiin laittais

äipätys
Tuo sitruuna on aika hyvä, itse laitoin sitä kun koetin nirhaumien parantumista avittaa, niin kovasti irvisteltiin kun siitä imetin, eikä sillä kertaa se rinta kyllä kelvannut, vaikka pesaisinki sitä välissä ja yritin uudestaan...
 
Tykkää sinapista mut sitruunaa pitäs muutenkin ostaa ku veli sanoi et laittaa sohvaan sitruunaa niin kissa ei raapisi sitä, hih, tiedä sit auttaisko mut voihan sitä kokeilla. Taidanpas testata mitä tissi tai tyttö tuumaa sitruunasta. Olen kyl niin heikko luontonen et taitaa tyttö voittaa kyl kaikki erät ja tissuttelu loppuu sit ku neiti niin sanoo :LOL:
 
Laastareilla vierottaminen toimii tosi hyvin. Se on lapselle konkreettinen merkki että maitoa ei nyt tarjolla, ja voi näin vierottaa syötön kerrallaan (eli silloin laastarit paikoillaan kun maitoa ei tarjolla). lapsi ymmärtää hyvin tämän, eikä äidin tarvitse varsinaisesti kieltää maitoa. minusta pahan makuisen aineen laittaminen rintaan hiukan ikävää, lapselle hämmentävää.
 
vielä mitä
Tää kuulostaa kauheelta mutta Homejuusta! :LOL:
Luin sen jutun joskus täältä netistä ja meillä ei ainakaan tarvinnut kun pari kertaa haistaa niin siihen se loppu! Poika vaan nauro ja HYI! kun haistoikin tissin!!! Itselle tosin aika epämiellyttävää! :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 13:23 Liinu kirjoitti:
Laastareilla vierottaminen toimii tosi hyvin. Se on lapselle konkreettinen merkki että maitoa ei nyt tarjolla, ja voi näin vierottaa syötön kerrallaan (eli silloin laastarit paikoillaan kun maitoa ei tarjolla). lapsi ymmärtää hyvin tämän, eikä äidin tarvitse varsinaisesti kieltää maitoa. minusta pahan makuisen aineen laittaminen rintaan hiukan ikävää, lapselle hämmentävää.
Niinku sanoin niin kyl toi meidän matami repisi laastarin pois. Ja jos en antaisi repiä niin kiukuttelisi ja märisisi. Eli ei hyötyä meillä.

Nyt on mennyt yöt paremmin. On herännyt mutta ei ole heti ruinannut tissiä vaan vaihtanut asentoa ja nukahtanut itse. Jippiii. jospa se sittenkin tämänkin lapsen kohdalla menee itsestään kun aika on kypsä.
 

Yhteistyössä