mitähän tekemistä mä keksisin, mies lähtee tupareihin

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
joutuukohan tässä istumaan illan kotona appivanhempien seurassa, kun mies lähtee viettämään meidän kavereiden tupareita.
ei vaan innostais TAAS istua iltaa kotona...
 
Vieras
Voisko ne appivanhemmat vahtia lapsia, niin pääsisit miehesi mukaan tupareihin? Tai lähdet leffaan, omia kamuja moikkaan tai jotain kivaa? Jos appivanhemmat paikalla, niitä pitää käyttää hyödyksi ;D
 
jadal
myöhään en itse kehtaa missään olla, kun nuo kuitenkin tykkää mennä ajoissa nukkumaan, eikkä sinne tupareihin kiinnosta mennä katsomaan kun mies juo.
sitten taas tulee toisaalta se ongelma, kun en lähde tupareihin, niin kaverit ihmettelevät miksi en tullut ja pahimmassa tapaukssessa loukkaantuvat.
jos jään kotiin, niin voin sanoa, että "vanhukset" menevät aikaisin nukkumaan, eikä nyt ole muuta lapsenvahtia.
Ja silti tekisi mieli lähteä vaikka käymään mäkissä :)

On mullakin ongelmat :headwall: :D
 
Vieras
Voisko ne appivanhemmat yhden kerran valvoa hieman myöhempään? Sit meet miehes mukaan tupareille, et viivy kovin kauan niin olet ajoissa kotona, tietysti kotimatkalla käyt siel Mäkissä :D
 
jadal
juu raskaan olen, ja mä en vaan voi sietää tuota miestä kun se juo, en edes pienessä hiprakassa. Syystä että joutunut sitä liian usein kattelemaan kun se juo. Nyt se on ollut jopa kaksi viikonloppua selvin päin, eikä puhettakaan että olis tupareissa ryyppäämättä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
juu raskaan olen, ja mä en vaan voi sietää tuota miestä kun se juo, en edes pienessä hiprakassa. Syystä että joutunut sitä liian usein kattelemaan kun se juo. Nyt se on ollut jopa kaksi viikonloppua selvin päin, eikä puhettakaan että olis tupareissa ryyppäämättä.
kivan kuuloinen mies jonka kanssa tehdä lapsia... :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
juu raskaan olen, ja mä en vaan voi sietää tuota miestä kun se juo, en edes pienessä hiprakassa. Syystä että joutunut sitä liian usein kattelemaan kun se juo. Nyt se on ollut jopa kaksi viikonloppua selvin päin, eikä puhettakaan että olis tupareissa ryyppäämättä.
kivan kuuloinen mies jonka kanssa tehdä lapsia... :|
Munkin mielestä kuulostaa tosi terveeltä meiningiltä.

 
Meidän isäntä lähti kaverille saunomaan, tulee EHKÄ kotiin yöksi, jos saa jostain kyydin. Lämmittelen täällä taloa ja kävin vuokraamassa kaks sellasta elokuvaa joista tiedän että ukkoa ne ei vois vähempää kiinnostaa. :) Usein olen kattellut sellasia elokuvia kun isäntä huitelee maailmalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riine:
Meidän isäntä lähti kaverille saunomaan, tulee EHKÄ kotiin yöksi, jos saa jostain kyydin. Lämmittelen täällä taloa ja kävin vuokraamassa kaks sellasta elokuvaa joista tiedän että ukkoa ne ei vois vähempää kiinnostaa. :) Usein olen kattellut sellasia elokuvia kun isäntä huitelee maailmalla.
meidän mies on "ropaamassa autoa " ( lue: ottamassa kaljaa kaverin autohallilla ) eikä hajuakaan koska tulee.
ei tarvi tapella ainakaan kuka saa olla koneella :xmas:
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
juu raskaan olen, ja mä en vaan voi sietää tuota miestä kun se juo, en edes pienessä hiprakassa. Syystä että joutunut sitä liian usein kattelemaan kun se juo. Nyt se on ollut jopa kaksi viikonloppua selvin päin, eikä puhettakaan että olis tupareissa ryyppäämättä.
kivan kuuloinen mies jonka kanssa tehdä lapsia... :|
Munkin mielestä kuulostaa tosi terveeltä meiningiltä.
ihan samaa mieltä olen, ja tän asian takia ollaan melkein erottukin, ja mies on jo vähentänyt juomistaan, mutta mun on vaikea unohtaa nopeasti...
 
Järjestäppä isännälle nätti makuupaikka kun kotiutuu. Sohva petattuna muumipeitolla ja muhkeilla tyynyilla. Ja vierelle tietty vesilasi ja sillipurkki. Tietää mies olevansa rakastettu kaikesta huolimatta
 
jadal
juu aikuiset ihmiset, toinen on 62 ja appi on 70, mutta ovat ns. ikäistään vanhempia.

JA en todellakaan tee miehelle mitään petiä, korkeintaan laitan koiran korin sille sängyn viereen :D
Se kun puhui vievänsä mut syömään tänään :headwall:
 

Yhteistyössä