Mitähän tästä tulee? Nyt jännittää...

• Viestiketjun aloittaja Hullu(ko)
  • Ensimmäinen viesti
Hullu(ko)
Olemme seurustelleet on-off suhteessa pian kaksi vuotta. Alkuun meni hyvin 5kk. kunnes selvisi ensimmäinen iso valhe: mies ei asukkaan yksin! Siinä oli sit parin kuukauden breikki. Olemme sen jälkeen yrittäneet uudestaan melko monta kertaa. Valheita vaan aina "tippuu" säännöllisin väliajoin; isompia ja pienempiä.
Nyt mies on jo kerennyt jutella treffipalstan kautta löytämän naisenkin kanssa muutaman viikon ajan. Kertoo, etteivät ole kuitenkaan vielä tavanneet. Itsellä on ajatus, että josko yrittäisin antaa kaiken anteeksi, yrittäisin sitoutua tähän suhteeseen (tämä ollut minun puolelta vaikeaa kun luotto meni valheiden vuoksi). Tänään on tarkoitus tästä keskustella. Saas nähdä kuis käy. Alkaako mies vielä suhteeseen, ehtona toki täys rehellisyys ja mitenhän se siihen edes pystyy?

No eipä toi mun korvaan kuulosta rakkaudelta miehen osalta. En tuhlais aikaani moiseen tyyppiin. Mut oma valinta jos haluaa roikkua mukana miehen kelkassa jolla aina jotain muuta sääntöä ja valehtelee minkä kerkee. Eipä vois tollasen miehen lupauksiin luottaa.

Hullu(ko)
se on vaan niin pirun työlästä alkaa keneenkään tutustumaan, lapsiakin kun mulla on. Ja sitten se erotuska, se on todella raastavaa. Mutta ehkä mä siitä ajan kanssa pääsisin eroon. Mutta se on tosi, hänellä on aina jokin valhe ollut "päällä", sitten saattaa muutaman kuukauden päästä puhua joko itsensä pussiin tai sit kertookin totuuden.

"vieras"
Äijä on huomannut, että saa sua vedätettyä kuus-nolla ja että sä vaan sokeasti uskot, että "mies rakastaa mua tosi paljon", niin milelellään varmaan pitää sua siinä roikkumassa. Mä pysyisin kaukana tollasesta.

Hullu(ko)
eli, ihan että ymmärrän varmasti oikein:

mies on valehdellut sinulle alusta asti monista hyvin tärkeistäkin asioista
ja etsii kokoajan aktiivisesti uutta kumppania.

ja sinä tahdot antaa kaiken anteeksi ja sitoutua suhteeseen.

:D oikeen oikotie onneen varmasti.
Siis ei hän ole siellä treffipalstoilla roikkunut silloin kun ollaan yritetty yhdessä olla, itseasiassa minä olen sitä välillä sortunut tekemään jopa silloin kun ollaan yritetty olla yhdessä!

Ja tässä suhteessa ei oikotietä taatusti onneen olisi, olen sanonut,että pariterapiaan meidän pitäis mennä. Hänellä on hoitosuhde MTT:hen joten sieltä kautta voitaisiin saada myös parisuhteeseen apua. Mutta joo, tehtiin niin tai näin: ei oo helppoo!

Hullu(ko)
[QUOTE="vieras";27169327]Äijä on huomannut, että saa sua vedätettyä kuus-nolla ja että sä vaan sokeasti uskot, että "mies rakastaa mua tosi paljon", niin milelellään varmaan pitää sua siinä roikkumassa. Mä pysyisin kaukana tollasesta.[/QUOTE]

Itseasiassa tässä on käynyt niin keväästä saakka, että minä olen ollut se, joka miestä on tässä roikottanut. Ollaan oltu yhdessä, mutta silti olen ns. sanonut olevani sinkku, myös hänelle. Hän on puolestaan sietänyt tilannetta, että on tässä meidän kanssa ollut, mutta minä en ole ollut sitoutuneena meidän suhteeseen.

Itseasiassa tässä on käynyt niin keväästä saakka, että minä olen ollut se, joka miestä on tässä roikottanut. Ollaan oltu yhdessä, mutta silti olen ns. sanonut olevani sinkku, myös hänelle. Hän on puolestaan sietänyt tilannetta, että on tässä meidän kanssa ollut, mutta minä en ole ollut sitoutuneena meidän suhteeseen.
onko käynyt siis niin, että nyt olet huomannut kuitenkin haluavasi suhteeseen ja kun ei muitakaan oikeen ole tarjolla, niin ajattelet että kokeilet samaa vanhaa vielä?

Itse en tuollaiseen suhteeseen jaksaisi uskoa, ja neuvoisin rohkeasti irtaantumaan ja etsimään jotain parempaa. Vaikkei sekään helppoa ole. Ja ihmiset näkee nämä niin erilailla. Jotkut pystyy kuulemma suhteen suunnan jotenkin muuttamaan ja 'kasvamaan ihmisinä'. Omassa elämässäni en tälläiseen osaisi tuon kuvaamasi suhteen jälkeen enää uskoa.

Vai oisko nyt niin, että sä vaan kuvittelet, että mies roikkuu ihan sun tahdosta "teidän suhteessa" ja sä olet niin läheisriippuvainen, että ihan kuka vaan käy?

Hullu(ko)
onko käynyt siis niin, että nyt olet huomannut kuitenkin haluavasi suhteeseen ja kun ei muitakaan oikeen ole tarjolla, niin ajattelet että kokeilet samaa vanhaa vielä?

Itse en tuollaiseen suhteeseen jaksaisi uskoa, ja neuvoisin rohkeasti irtaantumaan ja etsimään jotain parempaa. Vaikkei sekään helppoa ole. Ja ihmiset näkee nämä niin erilailla. Jotkut pystyy kuulemma suhteen suunnan jotenkin muuttamaan ja 'kasvamaan ihmisinä'. Omassa elämässäni en tälläiseen osaisi tuon kuvaamasi suhteen jälkeen enää uskoa.
Tuo sinun kysymyksesi kyllä osui "naulan kantaan". Olisin varmaan jo mennyt toiseen suhteeseen, jos olisi se oikea kohdille sattunut; olen kuitenkin kranttu: miehen tulisi olla ns. kunnolinen ja ennenkaikkea sen tulisi tuntua jossain, sellaiseen "ihan kiva" suhteeseen minusta ei taida olla. Eli BONAIRELLE vastaus tässä samalla: ihan kuka vaan ei käy!

Tosin en minäkään kovin korkealle "liputtaisi" tämän meidän suhteen suhteen,mikäli päädytään sitä vielä kerran yrittämään. Miten ihmeessä ihminen, joka niin kovasti valehtelee ja näkee jopa vaivaa sen eteen, pystyisi niin paljon toimintatapojaan muuttamaan...??!!

heihei mutsit
Yrittämällä vielä tuhlaatte vain aikaanne. Oikeasti.

Ei todellakaan kuulosta miltään vuosisadan rakkaustarinalta tuo hommanne, ehei. Jos siitä olisi jotain molemmille riittävää, tasapainoista syntymässä, niin se olisi syntynyt jo kymmeneen kertaan.

Olette toisillenne vain "jotain" paremman puutteessa. Lähtekää suuntiinne, etteköhän parempaankin osu.

rups
Sama suomeksi: Sinä ap riiput hänessä ja luulet yksin jäämisen pelkoa rakkaudeksi. Mies taas pitää sinua suhteessa kanssaan siksi, että yksin on tylsää. Samalla hän kuitenkin etsii parempaa, jonka kohdalle sattuessa sinä jäät kuin nalli kalliolle. Jos uusi suhde hajoaa, mies tulee pyytämään sinulta anteeksi, sinä luulet sitä merkiksi rakkaudesta ja kehität tarpeen sitoutua.

Jos se mies rakastaisi sinua, hän ei valehtelisi eikä virittelisi sivusuhteita. Jotta sinä voisit rakastaa miestä, sinun pitäisi ensin rakastaa itseäsi. Sitä et selvästikään tee, kun annat kohdella itseäsi rumasti. Tuo on pelkkää hyväksynnän hakua eikä rakkautta.

Tehkää toisillenne palvelus ja lakatkaa tuhlaamasta toistenne aikaa. Käyttäkää se sopivamman kumppanin hakuun eikä tuollaiseen kärvistelyyn.

• Tykkää
Reactions: Uudi ja astrolabe
Hullu(ko)
Kyllä se olen ollut minä joka tässä meidän off-tilanteiden välissä on jonku muun kanssa suhteessa kerennyt olla. Mies ei ole kertonut kuin käynneensä treffeillä, ne eivät kuulemma ole mihinkään johtaneet. Ja kun me suhteessa olemme olleet, en usko,että hän on niitä sivusuhteita viritellyt. Valheet liittyvät hänen menneisyyteen sekä esim.ei uskalla kertoa jos on ottanut alkoa. Kerran valehteli,ettei ollut juonut vaikka vanhalle viinalle haisi. Sitten muutaman kuukauden päästä sanoi,että oli ottanut kotonaan yksin, muttei tätä tohtinut minulle kertoa jotten pettyisi häneen.

"hölöhölö"
Kyllä se olen ollut minä joka tässä meidän off-tilanteiden välissä on jonku muun kanssa suhteessa kerennyt olla. Mies ei ole kertonut kuin käynneensä treffeillä, ne eivät kuulemma ole mihinkään johtaneet. Ja kun me suhteessa olemme olleet, en usko,että hän on niitä sivusuhteita viritellyt. Valheet liittyvät hänen menneisyyteen sekä esim.ei uskalla kertoa jos on ottanut alkoa. Kerran valehteli,ettei ollut juonut vaikka vanhalle viinalle haisi. Sitten muutaman kuukauden päästä sanoi,että oli ottanut kotonaan yksin, muttei tätä tohtinut minulle kertoa jotten pettyisi häneen.
No niin, eli haluat, että me vastaisimme sinulle, että "ooh, kyllä kannattaa panostaa tuohon suhteeseen"?

Ihan sama mitä nyt selität, kaiken kertomasi perusteella suhteenne vaikuttaa todella tuhoontuomitulta. Mitä hyödyttää uskotella täällä, että "mies kertoi vain käyneensä treffeillä", jos valehtelu on hänelle niin luontaista, niin eiköhän ne treffit ole johtaneet yhteen sun toiseenkin asiaan.

Yhteistyössä