Mitähän maksaa hamsterin lopetus?

vieras
Vein vuosi sitten gerbiilin lopetettavaksi ja muistaakseni 25e maksoi....enempi siis kuin itse eläin mutta ei ollu vaihtoehtoja,vaikka lääkäri yrittikin esittää että aloitettais ab -kuuri :/
 
vieras
Jos on ottanut lemmikkieläimen ja se jostain syystä pitää lopettaa niin kyllä se pitää tehdä INHIMILLISESTI eläinlääkärillä. Olkoonkin "vain" hamsteri. Meidän marsu tuli niin sairaaksi ettei muuta vaihtoehtoa ollut kuin antaa se viimeinen piikki, niin toimenpide maksoi jotain 30 euron paikkeilla. Oli kyllä hirvee tilanne kun myös minä lasten mukana itkeä vollotin siellä eläinlääkärissä ... mun mielestä myös lemmikki ansaitsee kivuttoman ja inhimillisen poismenon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on ottanut lemmikkieläimen ja se jostain syystä pitää lopettaa niin kyllä se pitää tehdä INHIMILLISESTI eläinlääkärillä. Olkoonkin "vain" hamsteri. Meidän marsu tuli niin sairaaksi ettei muuta vaihtoehtoa ollut kuin antaa se viimeinen piikki, niin toimenpide maksoi jotain 30 euron paikkeilla. Oli kyllä hirvee tilanne kun myös minä lasten mukana itkeä vollotin siellä eläinlääkärissä ... mun mielestä myös lemmikki ansaitsee kivuttoman ja inhimillisen poismenon.
No häkään kuoleminen on kyllä täysin kivutonta ja nopeaa. Mitä ihmettä puhut inhimillisyydestä?? Eihän ihmisiäkään viedä lopetuspiikille.
Sitä paitsi häkään lopettaminen on pieneläimillä ihan laillista.
 
Khimaira
[QUOTE="minä";25968663]ootko sä ihan hullu, en ikinä laittais mun hamsteria pakoputkeen >.< se ois ilkeetä, mielummin vien sen eläinlääkärille >.<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

eiköhän tässä ketjussa puhuttu hamsu ole jo päässyt tuskistaan :snotty:
 
Huolissaa
Elikkäs mun hamsterillla on jaloissa kasvain ja se ei pysty ulostamaan,juomaan ´ja se nukkuu vaan koko ajan. Aateltiin lopettaa sillä en kestä katsoa sitä ressukkaa ku se niin yrittää :( Alle vuoden ikänen vielä:( Mutta en halua että se kärsii joten paljon maksaa hamsterin lopetus? :(?
 
surullinen :(
itelläni on kahta viikkoa vaille 2-vuotias hamsteri ja on kaksi kasvainta pitäiskö lopettaa koska hamsteri varoo etutassua kasvaimen takia vai antaa elää koska eivät muuten haittaa normi elämää?
 
"Jep"
Alkuperäinen kirjoittaja järjen ääni;26239618:
No jos kalauttais tiilellä kalloon, niin ei se silloinkaan kärsis sen enempää kuin piikistä.
Siistimpää on kun laittaa sen muovipussiin ja pamauttaa lattiaan. Koko homma on ohi muutamassa sekuntissa kun ei jää epäröimään ja arpomaan
 
"epätietoinen"
Mun hamsteri on yli 2 vuotias :( sillä on silmätulehdus ja sil on sen alapäässä jotain vikaa :(:( oon vaan itkeny ku en kestä sitä että se kärsii.. Joten mun on varmaan pakko viedä se lopetettavaks :((
 

Yhteistyössä