Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisitko aatellu että haluat suojella lapsiasi sikataudilta ja sen mahdollisilta pahoiltakin jälkitaudeilta?
Joku hämärä muistikuva mulla sellaisesta aatoksesta kyllä on...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisitko aatellu että haluat suojella lapsiasi sikataudilta ja sen mahdollisilta pahoiltakin jälkitaudeilta?
Taisi olla niin että se rokote jotenkin edesauttaa narkolepsian puhkeamista niillä joilla on jo se geeni olemassa tms..Alkuperäinen kirjoittaja v:elit siinä hetkessä ja ajattelit suojella lastasi. EI ole vielä todistettu että piikki aiheutti narkolepsia, älä siis vielä huolestu. Jos lapsesi nyt on terveitä, niin nauti siitä. He eivät saaneet sikalunssaa ja ovat elossa
Terve lapsi se oli se nuori tyttö, joka Suomessa kuoli. Kuolintapauksia oli muitakin, mutta mulle kolahti tämä pohjoissuomalaisen tytön kuolema niin kovaa, että menettämisen pelko oli suurempi kuin pelko rokotteen mahdollisista sivuvaikutuksista. Meille ei ole tullut onneksi mitään sivuvaikutuksia.Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:Itse en antanut, koska kun sikainfluenssa tuli maailmalle, ja levisi Suomeen niin yhtäkkiä oli rokotus siihen, en luottanut että rokotusta oli tutkittu sen pahemmin jne, niin en sen takia antanut lapselleni. Monet miettivät että olen tyhmä kun en halua suojata lastani,mutta toisaalta terveelle ihmiselle se on vaaraton tavallista pahempi flunssa/kuume.
se tyttö kuoli hoidon puutteeseen, ei sikainfluenssaan. tuskin olisi kuollut jos olisi päässyt hoitoon. kaikki muut kuolleet olisivat takuulla kuolleet normiflunssaankin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras äiti:Terve lapsi se oli se nuori tyttö, joka Suomessa kuoli. Kuolintapauksia oli muitakin, mutta mulle kolahti tämä pohjoissuomalaisen tytön kuolema niin kovaa, että menettämisen pelko oli suurempi kuin pelko rokotteen mahdollisista sivuvaikutuksista. Meille ei ole tullut onneksi mitään sivuvaikutuksia.Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:Itse en antanut, koska kun sikainfluenssa tuli maailmalle, ja levisi Suomeen niin yhtäkkiä oli rokotus siihen, en luottanut että rokotusta oli tutkittu sen pahemmin jne, niin en sen takia antanut lapselleni. Monet miettivät että olen tyhmä kun en halua suojata lastani,mutta toisaalta terveelle ihmiselle se on vaaraton tavallista pahempi flunssa/kuume.
Teillä ei-rokotetuilla olis sitten aika tylsää ja tooooosi yksinäistä...Alkuperäinen kirjoittaja Nella Salmo:Ajatelkaa, jos kaikki rokotetut kuolis joku päivä yhtäkkiä, tai jos kaikki rokotetut muuttuis steriileiksi.
Sitä päivää odotellessa.. ja etelleen vituttaa..Alkuperäinen kirjoittaja Nella Salmo:Ajatelkaa, jos kaikki rokotetut kuolis joku päivä yhtäkkiä, tai jos kaikki rokotetut muuttuis steriileiksi.
no tällästähän se joku "professori" oli ennustanutkin, siis että rokotteen tarkoitus on vain ja ainoastaan vähentää ihmisiä maanpallolta!Alkuperäinen kirjoittaja Nella Salmo:Ajatelkaa, jos kaikki rokotetut kuolis joku päivä yhtäkkiä, tai jos kaikki rokotetut muuttuis steriileiksi.
niinpä. mutta minkäs teet kun nimenomaan hoitajat ja lääkärit sitä oikein suosittelivat!!Alkuperäinen kirjoittaja Lol:Mä niin arvasin että siitä seuraa vielä jotain paskaa. Onneksi en ottanut piikkiä, ja mahdollisimman monta yritin käännyttää sitä vastaankin.