Mitähän "harrastuksia" keksisi 2,5-vuotiaan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Muskari on niin typerään aikaan, että sinne emme pääse. Perhekahvilassa kävin kerran ja oli niin ankeeta, että en halua sinne toistamiseen. Mitään avointa päiväkotia tms täällä tuppukylässä ei ole.

Uimahallia olen miettinyt, että tykkäisköhän poika uida..Jos edes kerran viikossa kävisi uimassa..

No ei taida 2,5-vuotias tarvita vielä mitään harrastuksia. Mutta toki jos tykkää uimisesta niin on varmasti mukava siellä käydä mutta en minä tuon ikäiselle vielä mitään varsinaista harrastusta alottaisi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
No ei taida 2,5-vuotias tarvita vielä mitään harrastuksia. Mutta toki jos tykkää uimisesta niin on varmasti mukava siellä käydä mutta en minä tuon ikäiselle vielä mitään varsinaista harrastusta alottaisi.
Siksi kirjoitinkin otsikkoon "harrastuksia". Olisi kiva kuitenkin, että edes joskus olisi joku säännöllinen meno/ aktiviteetti.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Meidän 2,5v tykkää hirmuisesti uida joten hallilla aletaan taas käymään ja tänään ilmoitin tytön muskariin. Ettekö te käyneet kesällä järvessä uimassa kun mietit tykkääkö poika uida?
Käytiin toki, melkein asuttiin järvessä. :D Asettelin sanani vähän huonosti; en siis ole varma, että tykkääkö uida uimahallissa, siellä on kuitenkin ihan erilaista kuin rannalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Meidän 2,5v tykkää hirmuisesti uida joten hallilla aletaan taas käymään ja tänään ilmoitin tytön muskariin. Ettekö te käyneet kesällä järvessä uimassa kun mietit tykkääkö poika uida?
Käytiin toki, melkein asuttiin järvessä. :D Asettelin sanani vähän huonosti; en siis ole varma, että tykkääkö uida uimahallissa, siellä on kuitenkin ihan erilaista kuin rannalla.
Juu aivan. Meillä kanssa keväällä oli uiminen hallissa vähän sitä sun tätä, mutta kun koko kesän viihtyi järvessä niin hyvin, niin ajattelin kanssa josko uimahallissakin jo sujuis.

Yhteistyössä