Mitään kesäsarjaa tv:ssä?

• Viestiketjun aloittaja taasko tylsä kesä
  • Ensimmäinen viesti
taasko tylsä kesä
Viime kesänä ei muistaakseni tullut mitään kivaa sarjaa mitä olisi seurannut. Taasko yhtä tylsä kesä tulossa?
Kesään kuuluu joku kiva sarja mitä seurata. Onko mitään sellaista tiedossa? Jotain jännitystä, romantiikkaa kenties?

fgkpj
Huomenna alkaa 24 Lontoo. Olin myös näkevinäni Carrien nuoruusvuosien kakkoskauden puffin. Muitakin mainoksia olen nähnyt, mutta sarjojen nimiä en muista. Ja jännittävin sarja alkaa 12.6. - futiksen MM-kisat.

ap.
Etsin jotain minisarjan tyyppistä, mieluiten muuta kuin amerikkalaista. Ruotsalaista, tanskalaista, saksalaista, mitä vaan missä on jännitystä ja rikoksia.
Yritän itsekin tässä etsiä ja kiitos ehdotuksista!

Mikäs tuo River mahtaa olla?

"mitvit"
Etsin jotain minisarjan tyyppistä, mieluiten muuta kuin amerikkalaista. Ruotsalaista, tanskalaista, saksalaista, mitä vaan missä on jännitystä ja rikoksia.
Yritän itsekin tässä etsiä ja kiitos ehdotuksista!

Mikäs tuo River mahtaa olla?

Nämä toiveet olisi tietysti voinut kirjoittaa jo aloitusviestiin. Niin tyypillistä tälle palstalle. Google muuten auttaa aika paljon, kun kirjoittaa hakusanaksi kanavan nimen ja kesä 2014. Ja esim. Cucirca on täynnä sarjoja, niin ei tarvitse kotimaisten kanavien ohjelmistoon tyytyä.

"mitämitä"
[QUOTE="hihi";29966742]Sinkkuelämää :D[/QUOTE]

Miltä kanavalta? Neloselta vai?
Livillä ainakin just loppu sinkkuelämää,mä tykkään siitä sarjasta ja voisin alkaa taas (kerran) katsomaan ihan alusta :D Oon kyllä nähnyt koko sarjan jo aika monta kertaa...

vvvvieras
Netflixille tulee ensi perjantaina Orange is the New Blackin kakkoskausi <3

Ja onhan siellä mieletön määrä kaikkea muutakin! Ollaan katsottu sieltä Walking Dead ja House of Cards, nyt menossa Breaking Bad...

Yhteistyössä