LM
Itse: Basilika, tilli, timjami, persilja ja minttua + ruohosipulia tulossa..
Mitäs sitä vielä laittaisi?
Ganjaa.Alkuperäinen kirjoittaja LM:Itse: Basilika, tilli, timjami, persilja ja minttua + ruohosipulia tulossa..
http://www.youtube.com/watch?v=z848aRCo568&feature=relatedAlkuperäinen kirjoittaja tomaattisilmä:Ganjaa.Alkuperäinen kirjoittaja LM:Itse: Basilika, tilli, timjami, persilja ja minttua + ruohosipulia tulossa..
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:rosmariinia
timjamia
sitruunamelissaa
basilikaa
laventelia
persiljaa 3 eri lajiketta
meiramia
korianteria
minttua 2 eri lajia
kynteliä,
thai-chiliä ja jotain muuta
jalapenoa
paprikaa
mandariinia
tilliä
vihanneskrassia
iisoppia ja jotain muuta. Tässä siis muitakin kun yrttejä. Kaikki siemenesttä kasvatettuja paitsi iisoppi
Millaista thai-chiliä?Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:rosmariinia
timjamia
sitruunamelissaa
basilikaa
laventelia
meiramia
korianteria
minttua 2 eri lajia
kynteliä,
jalapenoa
paprikaa
mandariinia
tilliä
vihanneskrassia
iisoppia ja jotain muuta. Tässä siis muitakin kun yrttejä. Kaikki siemenesttä kasvatettuja paitsi iisoppi
Viihtyy, ei tarvi olla kasvihuonetta, tosin mulla on pienoiskasvihuone, jossa on osa noista Ja partsilla siis...Alkuperäinen kirjoittaja LM:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:rosmariinia
timjamia
sitruunamelissaa
basilikaa
laventelia
meiramia
korianteria
minttua 2 eri lajia
kynteliä,
jalapenoa
paprikaa
mandariinia
tilliä
vihanneskrassia
Viihtyykö chilit ja jaolopeno ulkona? Vai pitäiskö olla kasvihuone?
Liikaa rehuja. Missä menee yrtin raja?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Ai niin, humala, sitruunamelissa, ukontulikukka, rohtosuopayrtti, korianteri ja varmaan moni muukin unohtuivat.
Laho pää.
Siis tuo on thai-chili, sellainen punainen erittäin tulinen (asteikolla1-10, se on 9) Mun mielestä sillä ei ole muuta nimitystä Mulla on vielä parin vuoden takaista satoa jäljellä, kun ne on niin hiivatin tulisia, että ei voi paljoa käyttääAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Millaista thai-chiliä?Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:rosmariinia
timjamia
sitruunamelissaa
basilikaa
laventelia
meiramia
korianteria
minttua 2 eri lajia
kynteliä,
jalapenoa
paprikaa
mandariinia
tilliä
vihanneskrassia
Prik-taa-nok on suosikkini, linnunsilmächili. Pieni, vihreä ja tulinen...
Niinkuin miten yhteensä?Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Hei onko teillä noita taimia miten paljon kasvamassa? yhteensä?
Just silleen, siis että yksi siemen on yksi taimiAlkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Niinkuin miten yhteensä?Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Hei onko teillä noita taimia miten paljon kasvamassa? yhteensä?
Kuutta sorttia, useammassa kutakin.
Mihin kaikkeen sä käytät näitä? Ruuan laittoon vai ihan koristeeksi?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Liikaa rehuja. Missä menee yrtin raja?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Ai niin, humala, sitruunamelissa, ukontulikukka, rohtosuopayrtti, korianteri ja varmaan moni muukin unohtuivat.
Laho pää.
Jos rohtosuopayrtti on yrtti niin kai tarharaunioyrttikin on. Pioniakin on lääkkeeksi käytetty. Ja digitalista etenkin
No eipä noitten eteen oo paljoo vaivaa tarvinnut nähdä
Thaimaassa on paljon erilaisia chilejä, täytyy olla nimi. Eikä yksikään ole liian tulinen Linnunsilmächili on vahvimmasta päästä.Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Siis tuo on thai-chili, sellainen punainen erittäin tulinen (asteikolla1-10, se on 9) Mun mielestä sillä ei ole muuta nimitystä Mulla on vielä parin vuoden takaista satoa jäljellä, kun ne on niin hiivatin tulisia, että ei voi paljoa käyttää
Mä keräilen vanhoja maatiaisrohdoksia ihan omaksi huvikseni. Moni on sellaisia mitä ei kannata käyttää jos yhtään välittää oman maksansa ja munuaistensa kunnosta.Alkuperäinen kirjoittaja LM:Mihin kaikkeen sä käytät näitä? Ruuan laittoon vai ihan koristeeksi?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Liikaa rehuja. Missä menee yrtin raja?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Ai niin, humala, sitruunamelissa, ukontulikukka, rohtosuopayrtti, korianteri ja varmaan moni muukin unohtuivat.
Laho pää.
Jos rohtosuopayrtti on yrtti niin kai tarharaunioyrttikin on. Pioniakin on lääkkeeksi käytetty. Ja digitalista etenkin
No eipä noitten eteen oo paljoo vaivaa tarvinnut nähdä
Niin paljon sulla tulossa kaikkea mistä en ole kuullutkaan.
Ei voi laskea. Samassa purkissa voi olla monta tainta, samaa lajia voi olla viisikin purkkia ja en edes äkkiseltään muista montaako lajia on siemenestä tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Just silleen, siis että yksi siemen on yksi taimiAlkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Niinkuin miten yhteensä?Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Hei onko teillä noita taimia miten paljon kasvamassa? yhteensä?
Kuutta sorttia, useammassa kutakin.
Hei hitsit. Pitäiskö pistää hamppua toi juolavehnäpelto täyteen kun en kuitenkaan viljele koko aluetta. Se vois pärjätäkin noille.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Nokkonen! Oli ihan unohtua, laitan nokkospellon hamppuviljelmän viereen. Kuitua kummastakin.