Mitä vois olla...

... pienessä kolmion muotosessa paketissa? Eilen vaan hoksasin että meän lahjaläjään takkahuoneessa oli ilmaantunu sellanen, ja se on MULLE. :D Vähän sitä hypistelin, se oli kova ja painava, siis ei mikkään tonnikolmio mut semmonen, niinku painava kuitenki :D Ei rapissu eikä kuulunu muutakkaan ääntä :D

"veera"
Jos olis mun paketti ja hankkijana mun mies niin sanoisin et ihan mitä vaan, se kyllä pakkaa niin hauskasti isoihin / pieniin paketteihin ja lahja on kyllä ihan eri muotoinen/kokoinen/ painoinen kun paketti

[QUOTE="veera";22661027]Jos olis mun paketti ja hankkijana mun mies niin sanoisin et ihan mitä vaan, se kyllä pakkaa niin hauskasti isoihin / pieniin paketteihin ja lahja on kyllä ihan eri muotoinen/kokoinen/ painoinen kun paketti[/QUOTE]

Vois kyllä olla tässäki tapauksessa ihan mitä vaan joka on pakattu just ihan vaan minun hämäämiseksi jotenki kummalliseen pakettiin :rolleyes:

[QUOTE="vieras";22661077]Sori mutta epäilen ettei kolmion muotoista pakettia voi olla.. eli en ymmärrä. Oliko niinkuin pyramidi? Jos niin sitten siellä on pyramidin muotoinen korurasia.[/QUOTE]

No just pyramidi on se sana mitä oon hakenu tässä :kiss: Mutko pää ei toimi. :snotty:

Yhteistyössä