Mitä voileipäkääretortun väliin?

...
Niin, ja loraus sellaista kasvisrasvapohjaista kermaa notkistamaan. Sitruuna varmaan terästää hieman.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eikös noita tuorejuuston kaltaisia levitteitä ole kasvisrasvapohjaisiakin. Sellaisen sekaan sitten kylmäsavulohta ja tilliä vaikkapa.
 
...
Muistaisin, että olen ihan maidottoman löytänt... Keiju?

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eikös noita tuorejuuston kaltaisia levitteitä ole kasvisrasvapohjaisiakin. Sellaisen sekaan sitten kylmäsavulohta ja tilliä vaikkapa.
Onhan niitä toki kasvisrasvapohjaisena, mutta niissäkin on melkein kaikissa maitojauhetta yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Muistaisin, että olen ihan maidottoman löytänt... Keiju?

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eikös noita tuorejuuston kaltaisia levitteitä ole kasvisrasvapohjaisiakin. Sellaisen sekaan sitten kylmäsavulohta ja tilliä vaikkapa.
Onhan niitä toki kasvisrasvapohjaisena, mutta niissäkin on melkein kaikissa maitojauhetta yms.
Keijut on ainakin omien sivujen mukaan vähälaktoosisia.
 
...
Kysy kaupasta. Muistan ihan skarpisti, että olen ostanut maidotonta. Kun on maitoallergisia suvussa.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Muistaisin, että olen ihan maidottoman löytänt... Keiju?

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Eikös noita tuorejuuston kaltaisia levitteitä ole kasvisrasvapohjaisiakin. Sellaisen sekaan sitten kylmäsavulohta ja tilliä vaikkapa.
Onhan niitä toki kasvisrasvapohjaisena, mutta niissäkin on melkein kaikissa maitojauhetta yms.
Keijut on ainakin omien sivujen mukaan vähälaktoosisia.
 
Maidottomia
S-ryhmän kaupoista löytyvä X-tra kevyt majoneesi on maidotonta ja munatonta, sitä meillä käytettiin paljon, kun nuo eivät vielä käyneet. Ja soijasta on tehty tuollaista tuorejuuston kaltista valmistetta, mitä joku jo edellä mainitsi, nimeltään muistaakseni Tofutti. Ainakin meidän Citymarketissa näkyi olevan useampaa erilaista, kun viimeksi huomasin. Löytyvät yleensä ihan kaupan juustohyllystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maidottomia:
S-ryhmän kaupoista löytyvä X-tra kevyt majoneesi on maidotonta ja munatonta, sitä meillä käytettiin paljon, kun nuo eivät vielä käyneet. Ja soijasta on tehty tuollaista tuorejuuston kaltista valmistetta, mitä joku jo edellä mainitsi, nimeltään muistaakseni Tofutti. Ainakin meidän Citymarketissa näkyi olevan useampaa erilaista, kun viimeksi huomasin. Löytyvät yleensä ihan kaupan juustohyllystä.
Kiitoksia! Tuo X-tran kevyt majoneesi menee ainakin ostoslistalle.
 

Yhteistyössä