Mitä vitamiinilisiä tai lisäravinteitä syötte?

Niin eli mitä ja miksi? :)

Itse en syö kuin naisten monivitamiinikapseleita ja ihan ruokakaupasta ostamaani proteiinijauhetta. Nyt tosin alan kokeilemaan uutta, jota tilasin PT:ni kautta, en vain muista sen nimeä.

Rautaa minun pitäisi varmaan lisätä, sillä vertaluovuttaessa olen yleensä aina siinä alarajalla, ja nyt en ole edes uskaltanut käydä kokeilemassa, että saisinko luovuttaa.

Lisäksi mitä aina sanotaan, että kannattaisi lisätä jos haluaa vahvemmat hiukset ja kynnet?

Terveellinen ruokavalio on tietenkin kaikenpohjana, mutta silti kiinnostaa nuo kyselemäni jutut. ;)
 
....
Vahva monivitamiini, Daily One Caps™ Without Iron. Kurkkaa sisältö:
http://www.twinlab.com/product/daily-one-caps%E2%84%A2-without-iron

Ja 125 mikrogramaa päivässä D3
http://www.iherb.com/Vitamin-D3-5-000-IU-360-Softgels/18335
 
D, silloin kun muistan :ashamed:

En mä mielestäni tarvi mitään lisiä. Oon aina ollut superterve =)

Tai no, tuo hemppa mullakin on ollut aika alhainen ja siihen oon välillä kuurin syöny. Nyt en oo aikoihin mittaillu, mut tuntuu ainakin, että ei oo siinäkään ny häikkää...
 
D, sinkki, omega-7 (tyrniöljy) ja välillä myös magnesium.

Toi tyrniöljy tuntuu ihan oikeasti auttavan ihoon, mistä olen ollut melkoisen yllättynyt. Se on aika kallista, muttei toisaalta niin kallista, etteikö sitä voisi ostaa, jos se parantaa elämänlaatua.
 
Syön d-vitamiinia n. 100 mikrogrammaa, juon aamuisin b-vitamiiniporeen ja illalla otan magnesiumia levottomiin jalkoihin jos tarvin. Macaa ja Schindelen-hiekkaa syön aina kun muistan. Kaapissa mulla ois myös kynsille, iholle ja hiuksille sopivaa valmistetta, mutta en oo nyt alottanut vielä kuuria.

Oon harkinnut tyrniöljyn kokeilemista, tällä hetkellä en saa varmaankaan tarpeeksi hyviä rasvoja.
 
jnnöl
en mitään, aina oon kyllä aatellut et pitäis varmaan mutta en oo ikinä saanu mitään ostetuksi ku en tiedä että mitä vitamiinejä pitäisi ottaa etten saisi mistään yliannostusta
 
Foolihappo, B-vitamiini, rauta, magnesium, C-vitamiini, D-vitamiini, multitabs.
Kaikkea yliannostus ja lisäksi lisä-B vielä pistoksena kerran kuussa ja parin viikon välein "ravintoliuoscoctail" suonensisäisesti.

Ja syy on imeytymishäiriö.
 

Yhteistyössä