Mitä viedä mies lastentarhanopelle /lastenhoitajalle joulujuhlaan muistamiseksi?

Veisin melkein samaa kuin naisillekin. Oon vienyt itse leivottuja pipareita kauniissa rasiassa/lasipurkissa, itse tehtyä saippuaa, suklaata tms.

Ja mun mies työkaverit on molemmat saaneet ainakin muutamat Muumipappa mukit. :D

vieras
Alkoholi on vähän kyseenalainen lahja, vaikka tyypillä itsellään ei olis alkoholiongelmaa, jollain lähipiirissä voi olla. Täytyis vähintään tietää että käyttää alkoa, eikä ole absolutisti. Kaikki ei sitäpaitsi tykkää punkusta, vaikka ei oliskaan raivoraittiita.

Nainen, 32v lto
Hei älkää viekö niitä kynttilän jalkoja tai rasioita, pieniä pakko-ostaa-lahjoja.... Glögipullo tai suklaata, se menee kaikille - syöttäköön mies vaikka vaimolleen :) Nimittäin 10v uran aikana noita pikkukrääsälahjoja kertyy nurkkiin. Tai sit reilusti sellanen kynttilä että sen saa polttaa jouluna pois. Ite en lahjoja kaipaa, lasten itsetehdyt joulukortit on hirmu kivoja ja kaunis rehellinen kiitos hyvästä työstä, se on paras. Hyvää joulua!

Yhteistyössä