Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:08 Powerpuff Girls kirjoitti:saako päiväkodeissa enää nykyään tarjota omatekemiä tuotteita? Olen käsittänyt että vain kaupan tuotteita saisi tuoda sinne. Oikaiskaa jos olen väärässä.
Mutta tosiaan jokin kukka voisi olla kiva ja oman ryhmän hoitajille lapsen tekemät kortit.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:08 Powerpuff Girls kirjoitti:saako päiväkodeissa enää nykyään tarjota omatekemiä tuotteita? Olen käsittänyt että vain kaupan tuotteita saisi tuoda sinne. Oikaiskaa jos olen väärässä.
Mutta tosiaan jokin kukka voisi olla kiva ja oman ryhmän hoitajille lapsen tekemät kortit.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:35 Vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:08 Powerpuff Girls kirjoitti:saako päiväkodeissa enää nykyään tarjota omatekemiä tuotteita? Olen käsittänyt että vain kaupan tuotteita saisi tuoda sinne. Oikaiskaa jos olen väärässä.
tarkoititkö tällä,että lapsi tekis kaikille sen ryhmän hoitajille omat kortit?jos vaikka hoitajia kuusikin,vai joku yhteinen?
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:38 Vieras kirjoitti:Entä kavereille jotka jää vielä hoitoon?viedäkkö heillekkin jotain?jos vaikka pari kaveria jotka ovat "ylitse muiden".
Ei meille ainakaan ole noin sanottu. Ja olen vienyt itse tehtyjä juttuja sinne.Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:56 vieras kirjoitti:päiväkotiin ei saa viedä mitään itsetehtyjä kakkuja tai leivonnaisia... niissä pitää olla tarkka tuote seloste ja olla suljetuissa pakkauksissa....
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:56 vieras kirjoitti:päiväkotiin ei saa viedä mitään itsetehtyjä kakkuja tai leivonnaisia... niissä pitää olla tarkka tuote seloste ja olla suljetuissa pakkauksissa....