mitä veikkaisitte mun painoksi kun katsotte nämä kuvat?

• Viestiketjun aloittaja möhkäle
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja möhkäle;25872925:
elikkä oikea paino on 107kg. ja tänään meinaan alkaa laihdutus :)
Painoa on kyllä vähän liikaa, mutta niin se oli minullakin. Sinnikkäästi olen nyt laihduttannu ja päässy normaalipainoon. Onnea sulle koitokseen. Suosittelen kuitenkin liittymään kiloklubi.com -sivustolle.

möhkäle
tästä päivästä lähtien teenkin :) muutama vuosi sitten paino oli 85kg mutta sitten paino alkoi nousta ja nousta vaikka söin ihan normaalisti, viime viikolla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja ilmeisesti sen takia paino noussut :( mutta nyt kohti kevyempää elämää :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";25872958]Painoa on kyllä vähän liikaa, mutta niin se oli minullakin. Sinnikkäästi olen nyt laihduttannu ja päässy normaalipainoon. Onnea sulle koitokseen. Suosittelen kuitenkin liittymään kiloklubi.com -sivustolle.[/QUOTE]

Ai painoa on VÄHÄN LIIKAA? Ihmeellistä hyssyttelyä, kun on monta kymmentä kiloa ylipainoa.

Arvaus vain
Alkuperäinen kirjoittaja möhkäle;25872925:
elikkä oikea paino on 107kg. ja tänään meinaan alkaa laihdutus :)
Oho, arvasin 7 kg yläkanttiin mutten sen takia että olisit jotenkin painoiseksesi pulskan näköinen vaan siksi etten minä osaa arvioida! Tsemppiä laihdutukseen, nythän sinulla on jo hyvät "ennen" kuvat joiden viereen tulee kohta sitten uudet hienot "jälkeen" kuvat!

"vieras"
Se sun entinenkin paino on todella suuri. Etkai vain aio jäädä siihen 85kg? Olet tuossakin painossa erittäin läski. Sinuna pyrkisin siihen, että paino alkaa 6. Siis vaikka 67kg. Matkaa siihen on paljon, mutta eiköhän se parin vuoden päästä olla jo saavutettu.

hyi sinua
[QUOTE="Riina";25872670]Varmasti päälle sata, olet ällön näköinen.[/QUOTE]

Hei, ei noin saa sanoa, vaikka laittaakin itsestään kuvan ihan oma-aloitteisesti nettiin muiden arvioitavaksi. Et varmasti sanoisi päin näköäkään kenellekään tuntemattomalle, että oletpa ällön näköinen. Joku tolkku tavoissa pitäisi olla myös netissä.

"pöh"
[QUOTE="vieras";25872717]100kg. Mielestäni ylipainoinen on aina läski ja ällö. Se on tosi asia.[/QUOTE]

Tarviiko silti sanoa sitä toiselle suoraan ja vieläpä koko kansan kuullen / nähden? Jotkin mielipiteensä voi ihan hyvin pitää omana tietonaan.. :)

möhkäle
[QUOTE="vieras";25873076]Se sun entinenkin paino on todella suuri. Etkai vain aio jäädä siihen 85kg? Olet tuossakin painossa erittäin läski. Sinuna pyrkisin siihen, että paino alkaa 6. Siis vaikka 67kg. Matkaa siihen on paljon, mutta eiköhän se parin vuoden päästä olla jo saavutettu.[/QUOTE]

silloin kun painoin tuon 85 kg ei kukaan meinannut uskoa kun kerroin painoni , kaikki veikkasivat ainakin 10 kiloa kevyemmäksi :) sinulla sitten on varmaan kaunis kroppa, ei grammaakaan ylimääräistä ;)

Juurikin näin
Alkuperäinen kirjoittaja möhkäle;25873203:
silloin kun painoin tuon 85 kg ei kukaan meinannut uskoa kun kerroin painoni , kaikki veikkasivat ainakin 10 kiloa kevyemmäksi :) sinulla sitten on varmaan kaunis kroppa, ei grammaakaan ylimääräistä ;)
Mua aina ihmetyttää kun hyvin ylipainoinen henkilö selittää kuinka ei oikeasti ole ylipainoinen, koska "aina kaikki ihmiset arvaa mun painon ainakin x kiloa vähemmäksi".

1. Painon aiheuttama terveysriski ei vähenny sillä, ettei ulkopuoliset pysty silmämääräisesti laskemaan sun BMI:tä.
2. 85 kg on 85 kg, vaikka joku arvaisi painon 75 kiloon.
3. Jos keltä tahansa ihmiseltä kysytään päin naamaa paljonko veikkaisit mun painavan, on vastaus 99 % todennäköisyydellä pyöristetty kaunistelevasti hiukan alaspäin.
4. Normaalipainoisen henkilön on todella vaikea arvioida vaikeasti ylipainoisen henkilön painoa. Ihan samalla tavalla kun miehet veikkaavat usein naisten painon päin helvettiä ja sama kääntäen.
5. Jos ihmiset veikkaavat sinut 85 kg painavana 10 kiloa kevyemmäksi, se ei tarkoita ettetkö edelleen olisi hoikempi laihdutettuasi sen 10 kiloa. Joten on hölmöä tuudittautua ajattelemaan että " mun ei kannata laihduttaa 10 kg koska näytän jo samalta miltä näyttäisin jos painaisin 10 kg vähemmän".

Minä olen sentilleen sun mittaisesi ja painan 62 kg. Kun työpaikalla kahvipöydässä tuli puhe painosta, kaikki miehet arvelivat että painan reippaasti alle 50 kg, koska "eiks keskivertonainen paina jotain 50 kg?". Tämä ei tarkoita että todellisuudessa näyttäisin samalta kuin 175 cm / 45 kg henkilö, tämä vaan tarkoittaa ettei kysesillä miehillä ollut hajuakaan miltä sen kokoinen ihminen näyttäisi.

Paino on numero. Pelkkä numero. Sillä ei ole hitonkaan väliä näyttääkö siltä että painaa 65 vai 65,5 kg. On typerää kuvitella että silmämäärisesti arvioitu painoyksikkö olisi jotenkin merkitsevä. Silmämääräisesti voi näyttää enemmän tai vähemmän hoikalta, siltä että on laihtunut, siltä että on lihonut, siltä että on luiseva/pullea/vähän pehmeä tai ihan mitä tahansa, mutta kukaan ei järjellä ajatellen näytä siltä että painaa 75,42 kg.

toinen isokokoinen
Olet varmasti saanut lapsia :) Silti olet kurvikas ja hyvä rintainen.

Olen saman pituinen ja hieman isokokoinen joten arvioisin sinun painavan jotain 110-125 kog välillä.

Ei millään pahalla :)

Yhteistyössä