Alkuperäinen kirjoittaja RvaKoo:Mitä se on ja mistä sitä saa? En ole koskaan kuullutkaan.
Lampaanvilla rasvaa saa apteekista. Tuo Bebanthenia ei kuulemma enää suositella, kun se täytyykin pestä pois ennen imetystä.Alkuperäinen kirjoittaja Annastiina69:Alkuperäinen kirjoittaja RvaKoo:Mitä se on ja mistä sitä saa? En ole koskaan kuullutkaan.
täällä tietoa
http://www.mammaksi.fi/product_info.php?products_id=103
niin ja sitä sai jorvista osastolta jokunen vuosi sitten pieneen lääkekupilliseen jonkin verran kotiin lähtiessä mukaan, sai sitten kotona kokeilla oliko hyvää, mun mielestä Bebanthen ajoi saman asian.
En olekaan kuullut, että Bepanthenea ei saisi enää käyttää/pitäisi pestä pois; neuvolassa vai sairaalassako kyseisen ohjeen sait? Mä en tykkää tosta lampaanvillarasvasta lainkaanAlkuperäinen kirjoittaja Meirami:Lampaanvilla rasvaa saa apteekista. Tuo Bebanthenia ei kuulemma enää suositella, kun se täytyykin pestä pois ennen imetystä.
En ole itse ohjetta saanut mistään vaan joku kertoi tällä palstalla, että hän oli saanut sellaista ohjeistusta neuvolassa. Tiedä sitten onko asialla millaista todellisuusperää.Alkuperäinen kirjoittaja Jimena:En olekaan kuullut, että Bepanthenea ei saisi enää käyttää/pitäisi pestä pois; neuvolassa vai sairaalassako kyseisen ohjeen sait? Mä en tykkää tosta lampaanvillarasvasta lainkaanAlkuperäinen kirjoittaja Meirami:Lampaanvilla rasvaa saa apteekista. Tuo Bebanthenia ei kuulemma enää suositella, kun se täytyykin pestä pois ennen imetystä.