Mitä vastaat kun työhaastattelussa kysytään "kehitettäviä puolia itsessäsi"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nelliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nelliina

Vieras
Siis kun aina haastatteluissa on tää perinteinen kysymys, että mikä itsessä on paras puoli ja sitten se ei niin paras puoli. Mun on aina NIIN vaikea keksiä tähän jotain nasevaa, joka ei kuullostais kuitenkaan työpaikan kannalta heikkoudelta.

Mitä te muut vastaatte tähän kysymykseen? Kertokaas hyviä "negatiivisia" (kehitettäviä) puolia :)

Mä valmistauduin joskus vastaamaan tähän että olen välillä hieman liian perfektionisti mikä ei aina ole kovin tarpeellista tai toivottavaa :saint:
Mulla oli muitakin yhtä hyviä ( ;) ) negatiivisia puolia, en tiedä millaisen vastaanoton olisi saanut, ei sitten kysytty :(

Mie sanon aaina etten olisi hyvä työntekijä jos kuvittelisin että miussa ei ole parantamisen varaa. Aina voi ja on suotavaa kehittyä ja mennä eteenpäin kaikessa mahdollisessa ja mahdottomassa.

Kerrot että sinusta tuntuu ettet osaa pitää tiukoissa tilanteissa puoliasi tarpeeksi napakasti. Ja että sinusta tuntuu ettet ehkä aina sano mielipidettäsi vaikka tietäisitkin sen olevan hyvä ja työyhtesiö kehittävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Mä valmistauduin joskus vastaamaan tähän että olen välillä hieman liian perfektionisti mikä ei aina ole kovin tarpeellista tai toivottavaa :saint:
Mulla oli muitakin yhtä hyviä ( ;) ) negatiivisia puolia, en tiedä millaisen vastaanoton olisi saanut, ei sitten kysytty :(

Tuo on aika hyvä. Kerro ne loputkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

Tamahan on se vakiovastaus.

no voihan siihen vastata ihan oikeankin heikkouden.. siis asian jossa ei ole niin kovin hyvä.. tulee ainakin realistinen kuva ja olet silloin totuudenmukainen

Yhteistyössä