v
tuo PÄTKIS!! Tuli muistaakseni torstai iltana ja kesti puoli tuntia. Sitten tuli katottua Pelle Hermannia ja mua kauhistutti se sen nenä joka mustavalkotelkkarissa oli musta!
öö Seitsemän palaa? Taisi olla se semmonen saman tyylinen ohjelma kuin "Meritarinoita", missä Silja oli sen kiinalaisen käsinuken kanssa laivalla, ja sitte ne nosti aina merestä jonkun esineen ja kerto siitä tarinan (en tykänny yhtään siitä ohjelmasta pienenä, musta siinä oli kauheen ahdistava tunnelma).En muista sen nimeä, mutta siinä laulettiin alussa jotakin "seitsemän palaa..." tietääks kukaan tätä? joku nainen siinä oli.
Me katottiin tuossa päivänä eräänä tytön kanssa Pelle Hermannia ylen nettisivulta. Tyttö oli ihan evvk.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23034446:matti ja miisu ja sitten toi pikkukakkonen on pyörinyt aika kauan
Huhhuh mitä lastenohjelmaaTuula Kallioniemen luoma Aasi ja Morso oli kanssa joku ohjelma, tosin se oli luotu kyllä vasta vuonna 1989, mutta ei sitä enää käsittääkseni tule, eikä se ole enää uutuus.
Morso on kyllä aivan tavattoman kamalan näköinen. Kirjoittakaa vain Googleen MORSO, ja johan löytyy kuvia :x
se on tabalugamuistaisiko kukaan sellaista ohjelmaa, jossa muistaaksen oli pääroolissa lohikäärme ja se asui laaksossa ja siellä eli mm. Myös vahna kilpikonna rouva, joka oli viisas. Sitten oli se pahis, joka oli semmonen ilkeä lumiukko ja sen apureina oli pingviinejä. Sitte se lumiukko katto aina semmosta kristallipalloa ja se asu lumivuorilla.
Ykskään ohjelman henkilöiden nimistä ei oo jääny mieleen, mutta muistan että ohjelmasta tykkäsin.
Ohjelma ei sitten oo mikään kauhean vanha, mutta kyllä on tuottanut pään vaivaa kun on miettinyt ohjelman nimeä. Auttakaa!!
Ihana linkki. Olin vallan unohtanut kallen kiipeilypuun, se tais olla mun lemppari!http://www.tuonpuoleinen.com/toosa/75.htm