mitä vanhaa lastenohjelmaa kaipaat?

  • Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti
xx
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Rosvo Rudolfia! :heart:
Muistaako kukaan muu? Entäpä sellaista lastenohjelmaa missä seikkaili professori Balthazar? En ole varma kirjoitetaanko se noin mutta joku ton suuntainen saattoi olla itse ohjelman nimikin. Juu, 70-luvun lapsia... :D
Juu minä tuolla aiemmin sitä kaipasin, en vain muistanut tarkkaan sitä nimeä
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Rosvo Rudolfia! :heart:
Muistaako kukaan muu? Entäpä sellaista lastenohjelmaa missä seikkaili professori Balthazar? En ole varma kirjoitetaanko se noin mutta joku ton suuntainen saattoi olla itse ohjelman nimikin. Juu, 70-luvun lapsia... :D
Juu minä tuolla aiemmin sitä kaipasin, en vain muistanut tarkkaan sitä nimeä


:heart:
 
Aika moni näistä muuten tulee Juniorilta =)
Kössi Kenguru, Pätkis, Muskettikoirat, Peukaloisen retket, Ti-Ti Nalle, Smurffit....
Mutta mistä näkisi Barbapapan, intiaanipoika Yakarin tai Tohtori Sykerön? :attn:
 
Aika moni näistä muuten tulee Juniorilta =)
Kössi Kenguru, Pätkis, Muskettikoirat, Peukaloisen retket, Ti-Ti Nalle, Smurffit....
Mutta mistä näkisi Barbapapan, intiaanipoika Yakarin tai Tohtori Sykerön? :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Aika moni näistä muuten tulee Juniorilta =)
Kössi Kenguru, Pätkis, Muskettikoirat, Peukaloisen retket, Ti-Ti Nalle, Smurffit....
Mutta mistä näkisi Barbapapan, intiaanipoika Yakarin tai Tohtori Sykerön? :attn:
Meinasin juuri samaa, et moni tulee Juniorilta. Tohtori Sykeröö mäki kaipailen :)

 
nelikymppinen
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Rosvo Rudolfia! :heart:
Muistaako kukaan muu? Entäpä sellaista lastenohjelmaa missä seikkaili professori Balthazar? En ole varma kirjoitetaanko se noin mutta joku ton suuntainen saattoi olla itse ohjelman nimikin. Juu, 70-luvun lapsia... :D
Muistan =)
 
Viivi
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Rosvo Rudolfia! :heart:
Muistaako kukaan muu? Entäpä sellaista lastenohjelmaa missä seikkaili professori Balthazar? En ole varma kirjoitetaanko se noin mutta joku ton suuntainen saattoi olla itse ohjelman nimikin. Juu, 70-luvun lapsia... :D
Meikäläinen muistaa!Ja eilen tuli Kössi Kenguru,tuli melkein tippa linssiin kun kateltiin lapsien kanssa..
 
En kaipaa mitään lastenohjelmia omasta lapsuudesta, ne olivat aika kökköjä siihen aikaan ja nämä "Hols Nilgerssonit" ja taotaot olivat minusta suorastaan ärsyttäviä, kun niitä joskus on tullut vilkaistua. Mutta semmoinen oli hyvä, missä oli Ansa ja Oiva, sitä tuli, kun lapset olivat pieniä. Siinä oli särmää =)
 
Mää kaipaan semmosta ruotsinkielistä, kait, ohjelmaa, missä semmonen nainen soitteli näköpuhelimella ja sit asuiko siel puussa joku pöllö... aika pelottavan näköinen tyyppi. En muista tippaakaan mikä sen nimi oli. Tai oliks se edes ruotsinkielinen. Rosvo Rudolf oli kanssa ihana, ja sit kaikki pikku kakkosen iltasadut, nalle luppakorva, jne jne. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mää kaipaan semmosta ruotsinkielistä, kait, ohjelmaa, missä semmonen nainen soitteli näköpuhelimella ja sit asuiko siel puussa joku pöllö... aika pelottavan näköinen tyyppi. En muista tippaakaan mikä sen nimi oli. Tai oliks se edes ruotsinkielinen. Rosvo Rudolf oli kanssa ihana, ja sit kaikki pikku kakkosen iltasadut, nalle luppakorva, jne jne. :D
Minä muistan myös tämän missä nainen asui ikään kuin työmaakopin tapaisessa asunnossa ja se pöllö oli siellä puun oksalla, ruotsinkielinen oli, mutten nimeä muista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Rosvo Rudolfia! :heart:
Muistaako kukaan muu? Entäpä sellaista lastenohjelmaa missä seikkaili professori Balthazar? En ole varma kirjoitetaanko se noin mutta joku ton suuntainen saattoi olla itse ohjelman nimikin. Juu, 70-luvun lapsia... :D
Juu minä tuolla aiemmin sitä kaipasin, en vain muistanut tarkkaan sitä nimeä


:heart:
Just tota rosvo rudolfia mäkin kaipaisin, se oli niin ihana =) Ja tohtori sykerö on toinen =)
 

Yhteistyössä