Senkus pohdiskelen, ei, en ole raskaana mutta jos ei jää viimeiseksi tämä meidän vauhtikaksikko. Lyle on suurimmasta osasta miehen nimi mutta nimenomaan tytölle. Lyle Saara Sophia tms. Tykkäättekö vai ette? Jos ette niin miksette? Jos niin miksi?
Niin se olikin Tanja. Tarja oliskin ollut edes vähän mukavampi nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Kauhea kotiäiti;23768832:Lyle pelkälleen. Mietin että sopisi hyvin siskojen nimiin
Mikä ihmeen Tarja? Mä olen innokkaasti blogia seuraillut ja sitä piirrettyä sukupuutakin kerran vilkassu mutta ei siellä minusta ketään Tarjaa ole. Tää on taas tälläistä pilkun viilaamista mutta mä aina takerrun tälläseen epäolennaiseen, anteeksi.
Mä ainakin tykkään erikoisemmista nimistä, mutta Lyle on minusta vaan ruma. Ja tytöllä yhtä järkevä kuin Markku tai John. Sori.Alkuperäinen kirjoittaja Kauhea kotiäiti;23768876:Sitten olen miettinyt tota että ihmiset yleensä mieltää nämä Ainot, Ellat ja Mariat kauniiksi, tottakai kun ei muuhunkaan ole varaa, kun koko Suomi on niitä pullollaan. Heti, kun tulee vähänkin erilainen, harvinainen nimi se on automaattisesti ruma, hirveä ja poikamainen. Makunsa kullakin.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1968373-voiko-tyton-nimeksi/Alkuperäinen kirjoittaja Kauhea kotiäiti harmaana;23769210:No ehkä Lyyli mutta kun sisko on Lyyti... Onneksi ei ajankohtaista, vielä Saisinko linkin siihen keskusteluun?