vieras
joka sanoo että leikkas otsatukkaansa ja meni piloille niin hermostui ja veti itsensä kaljuksi.
Oisko kunnon kampaaja/parturi voinut pelastaa tilanteen?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mitäs siitä tuumaa. Jos se meni piloille, niin kalju voi olla hyvä vaihtoehto
No sitä hän kyllä onAlkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:Aika äkkipikainen, ehkä ei ajatellut ihan loppuun
Toki on, mutta ensin tällä ihmisellä oli jatkoja sun muita ja nyt siis kaljuAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Hiukset on uusiutuva luonnonvara.
Nainen joka on aina ollut tarkka hiuksistaan ja kaikesta siihen öiittyvästä, laittanut jatkoja sun muitaAlkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Onpahan helppohoitoinen kampaus! Oliko mies vai nainen kyseessä? Meinaan vaan että kalju mieshän on yleensä aika .
Vaihtelu virkistää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toki on, mutta ensin tällä ihmisellä oli jatkoja sun muita ja nyt siis kaljuAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Hiukset on uusiutuva luonnonvara.
Oho. Varmaan hetkellinen mielenhäiriö tms jos kerta hiukset aiemmin ollu tärkeet. No nyt saapi hetken ootella ennenkuin kasvaa takasin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nainen joka on aina ollut tarkka hiuksistaan ja kaikesta siihen öiittyvästä, laittanut jatkoja sun muitaAlkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Onpahan helppohoitoinen kampaus! Oliko mies vai nainen kyseessä? Meinaan vaan että kalju mieshän on yleensä aika .
Mä epäilen myös tätä ja olen 100 varma että nyt katuu tekoaanAlkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Oho. Varmaan hetkellinen mielenhäiriö tms jos kerta hiukset aiemmin ollu tärkeet. No nyt saapi hetken ootella ennenkuin kasvaa takasin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nainen joka on aina ollut tarkka hiuksistaan ja kaikesta siihen öiittyvästä, laittanut jatkoja sun muitaAlkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Onpahan helppohoitoinen kampaus! Oliko mies vai nainen kyseessä? Meinaan vaan että kalju mieshän on yleensä aika .
No luitko edes alotusta, teki sen hetken mielijohteestaAlkuperäinen kirjoittaja no:Jospa kyllästyi siihen hiusten laitteluun ja jatkoihin.. mikäs vika kaljussa?
Eihän ne sulje toisiaan pois. Sitäpaitsi mitä se sua häiritsee, eiköhän kyseessä ole kyseisen ihmisen omat hiukset ja oma elämä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No luitko edes alotusta, teki sen hetken mielijohteestaAlkuperäinen kirjoittaja no:Jospa kyllästyi siihen hiusten laitteluun ja jatkoihin.. mikäs vika kaljussa?
Juu ei ole multa pois, mutta halusin vaan tietää mitä mieltä tämmösestä hetken mielijohteestaAlkuperäinen kirjoittaja no:Eihän ne sulje toisiaan pois. Sitäpaitsi mitä se sua häiritsee, eiköhän kyseessä ole kyseisen ihmisen omat hiukset ja oma elämä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No luitko edes alotusta, teki sen hetken mielijohteestaAlkuperäinen kirjoittaja no:Jospa kyllästyi siihen hiusten laitteluun ja jatkoihin.. mikäs vika kaljussa?
Mä teininä olin jo pitkään inhonnut hiuksiani, ne ei mitenkään mennyt hyvin niin että olisin ollut tyytyväinen, jokapäivä tuskailin niitä ja kerran kun mun ystävä oli kylässä niin se leikkas mulle kaljun. Ja olin tosi tyytyväinen siihen, vaikka kaikki kauhisteli että miten mä raaskin leikata hiukset, ja noin vain jne. Aikanaan kasvatin sitten pitkät hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei ole multa pois, mutta halusin vaan tietää mitä mieltä tämmösestä hetken mielijohteesta
Niin kauhistelen siksi kun tunnen tämän naisen joka leikkasi itsensä kaljuksi ja tämä ei vaan kuulu hänelle paitsi siinä mielessä että sai itselleen huomiota josta on riippuvainenAlkuperäinen kirjoittaja no:Mä teininä olin jo pitkään inhonnut hiuksiani, ne ei mitenkään mennyt hyvin niin että olisin ollut tyytyväinen, jokapäivä tuskailin niitä ja kerran kun mun ystävä oli kylässä niin se leikkas mulle kaljun. Ja olin tosi tyytyväinen siihen, vaikka kaikki kauhisteli että miten mä raaskin leikata hiukset, ja noin vain jne. Aikanaan kasvatin sitten pitkät hiukset.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei ole multa pois, mutta halusin vaan tietää mitä mieltä tämmösestä hetken mielijohteesta
Tässä alotuksessa oli vähän samaa kauhistelun makua.. Nykyään on vielä enemmän kaljuja naisia, että enää se ei ole niin outoa kuin aikoinaan..
Jos sä olet huolissasi kyseisestä naisesta, niin tee asialle jotain (muutakin kuin netissä kauhistelua).. Jos taas et, niin älä huomioi asiaa, riippuvuuksia on turha ruokkia. Musta tällainen asia ei vaan ole kovin iso juttu, hiukset kasvaa aika nopeasti kuitenkin ja niillä on helppo "leikkiä" jos haluaa jotain vaihtelua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin kauhistelen siksi kun tunnen tämän naisen joka leikkasi itsensä kaljuksi ja tämä ei vaan kuulu hänelle paitsi siinä mielessä että sai itselleen huomiota josta on riippuvainen