mitä turussa (satamassa?) tapahtui viime yönä?

kellään hajuakaan? puolen yön maissa satamaan päin meni pilvin pimein ambulansseja ja paloautoja, mut uutisissa ei mitään mainintaa.. kaduilla huhuttiin jopa vikingin uppoamisesta, mikä ei ilmiselvästikään pitänyt paikkaansa. kellään tietoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
mooi :wave: kerrankin linjoilla samaan aikaan :)
moro! oon pikakäynnillä, penskat pihassa mellastamassa.. mitäs kuuluu?


ai hälytys galaxissa.. mites ne autot sitte satamaan päin meni? kamu joka ne näki on töissä sellasessa paikassa, joka on galaxyn ja sataman välissä.. vai onkohan kamulla sit suunnat hukassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
Alkuperäinen kirjoittaja QueenOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
mooi :wave: kerrankin linjoilla samaan aikaan :)
moro! oon pikakäynnillä, penskat pihassa mellastamassa.. mitäs kuuluu?
hyvää kiitos
=) entäs sulle?
täytyypi koittaa mesessä törmäillä joku päivä, tai yö :whistle: jaksais vaan valvoa, kaipa sekin aika kohta koittaa ;)
eipä täällä sen kummempaa.. rouva on kyllä ahkerasti mesessä kirjautuneena, mut kun huhuilee ni ei siellä ketään ole :D törmäillään! pakko juosta taas penskojen perään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja QueenOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
Alkuperäinen kirjoittaja QueenOfAcco:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
mooi :wave: kerrankin linjoilla samaan aikaan :)
moro! oon pikakäynnillä, penskat pihassa mellastamassa.. mitäs kuuluu?
hyvää kiitos
=) entäs sulle?
täytyypi koittaa mesessä törmäillä joku päivä, tai yö :whistle: jaksais vaan valvoa, kaipa sekin aika kohta koittaa ;)
eipä täällä sen kummempaa.. rouva on kyllä ahkerasti mesessä kirjautuneena, mut kun huhuilee ni ei siellä ketään ole :D törmäillään! pakko juosta taas penskojen perään..
paha tapa olla aina kirjautuneena
:ashamed: mutta juu näkyilemisiin :wave:
 

Yhteistyössä