Mitä turhaa ja kaunista ostaisit jos olisi varaa eikä tarvitsisi miettiä eettisiäkään aspekteja?

"hmm"
mä mietin kauan mitä TURHAA mä tarvitsisin. vaatekaappi ei ole turha vaikka tarvitsisin. ehkä turhaa olis viherkasvit ja leikkokukat. jouluvaloja ostaisin, sellaisia kaikkia sieviä joita voisin ripustaa kuukauden päästä joka puolelle :)
 
[QUOTE="hmm";27444586]mä mietin kauan mitä TURHAA mä tarvitsisin. vaatekaappi ei ole turha vaikka tarvitsisin. ehkä turhaa olis viherkasvit ja leikkokukat. jouluvaloja ostaisin, sellaisia kaikkia sieviä joita voisin ripustaa kuukauden päästä joka puolelle :)[/QUOTE]
Juu ja jouluvaloja :xmas:
 
Mä ostaisin olkkariin löhönojatuolin alle lehmäntaljan! Se sopis siihen kuin nenä päähän (juu, ei tarvii tykätä :D)
Ei vaan kykene, kun tuntuu että siinä se mansikki-raukka sitten köllöttelee meidän lattialla..
 
Kyykkypyörä löytyy jo, joten yksi tällainen mulle kiitos:



Äiti kaasuttaa joka tapauksessa ensi keväänä kotipihalta kuuden vuoden tauon jälkeen kohti auringonlaskua, olkoonkin, että aikoo tulla takaisin parin tunnin päästä hymy naamalla ja poninhäntä takussa :)
 
Mä ostaisin olkkariin löhönojatuolin alle lehmäntaljan! Se sopis siihen kuin nenä päähän (juu, ei tarvii tykätä :D)
Ei vaan kykene, kun tuntuu että siinä se mansikki-raukka sitten köllöttelee meidän lattialla..
TOisaalta , koska Mansikki kuitenkin on matkansa pään kohdannut ja muuttanut navetasta S-kaupan lihatiskille, niin ekologisinta jos mansikin kaikki osat tulevat arvostettuun hyötykäyttöön?
 
"vieras"
Mä kunnostaisin ja laajentaisin meidän yli 100-vuotiaan talovanhuksen vastaamaan nykyajan vaatimuksia ja kuitenkin vanhaa kunnioittaen niin, ettei tää "modernisointi" pilaisi talon vanhaa, rakastettavaa sielua. Sisustus kuuluisi hommaan mukaan :)

Jos jotain pienempää pitäisi miettiä, niin ekana tulee mieleen kaikkien kodintekstiilien uusiminen eli lakanat ja pyyhkeet ja muut mä hommaisin Lexingtonilta :). Harkinnassa lakanat on nytkin, mutta hinta jarruttelee ostohalua.
 
Käsintehty kattokruunu Venetsiasta kelpaisi sekin:



En nyt löydä oikeaa kuvaa, mutta siellä käydessämme kuolasin (nenä hienostuneesti lasiliikkeen ikkunana lytättynä) sellaista 200 000 euron mustaa juttua joka olohuoneessani täyttäisi kaiken tilan lattiasta kattoon - eli ilmeisesti sitten haluaisin uuden olohuoneenkin kattokruunulleni.

:D
 
En nyt löydä oikeaa kuvaa, mutta siellä käydessämme kuolasin (nenä hienostuneesti lasiliikkeen ikkunana lytättynä) sellaista 200 000 euron mustaa juttua joka olohuoneessani täyttäisi kaiken tilan lattiasta kattoon - eli ilmeisesti sitten haluaisin uuden olohuoneenkin kattokruunulleni.

:D
Tai sitten voisin tietenkin antaa sen kruununi päivähoitoon Astrolle... hänellä olisi oikeat tilat sille.
:D
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Lex
Asunnon ja ison maasturin.
Ison moottoripyörän, ehkä veneen.

Vähän pienemmässä mittakaavassa laadukkaita vaatteita koko perheelle ja kodin sisustusta uusiksi.

Hups, eksyin pointista koska nämä eivät ole varsinaisia turhakkeita. Silti ostaisin =)
 
Kenkiä, paaaaljon kenkiä. Monet eriväriset tennarit, että voi mielialan mukaan laittaa jalkaan. Saappaita, koroilla ja ilman. Korkkareita. Sit tietty tarttis jonkun paikan niille. Antaiskohan mies yhden vaatehuoneen mun kengille? :snotty:
 
[QUOTE="Vieras";27444933]Mä ostaisin minkkiturkin, ja hopeakettuturkin.[/QUOTE]

Aika monella tuo toive.
Se vähän yllättävää, kun livesä kovin harvoin moisia näkee ja nekään joilla turkki on niitä tuskin koskaan käyttävät.

:)
 
Unelmavaimo harmaana
Ihana ketju :). Minä rakennuttaisin tai ostaisin mieleiseni talon ja kesämökin, vaatekaapin sisältö menisi uusiksi. Ostaisin myös aika paljon palveluita: hankalaan ihooni säännölliset kasvohoidet, parhaat mahdolliset puhdistusaineet ja rasvat ym. Hiukset laitattaisin kampaajalla pari kertaa viikossa. Ja sitten kiertelisin vähän mualimmaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Peyote
Aika monella tuo toive.
Se vähän yllättävää, kun livesä kovin harvoin moisia näkee ja nekään joilla turkki on niitä tuskin koskaan käyttävät.

:)
Mä ottaisin sellaisen kelsin. Jotain hienoa karvaa tietysti. Sellaisen istuvan, jossa ei näytä punkerolta. Nuorekkaan.

Oikeesti mulla on jo kyllä semmoinen. Kaniturkki kettukauluksella. Pahoittelen.
 

Yhteistyössä