Mitä tuotteita "käytät väärin"?

  • Viestiketjun aloittaja väärinkäyttäjä
  • Ensimmäinen viesti
eihän
Mä lopetin pyllypyyhkeiden vähäisenkin käytön lapsenhoidossa kun huomasin että sillä voi puhdistaa nahkasohvasta kuulakärkikynän jäljen. Ei järin hellävaraisia moiset!!

Niin ja autovaha on hyvä posliinisen ja varsinkin marmorisen lavuaarin käsittelyyn. Ei tartu lika niin tiukkaan (puuteri, hammastahna jne) kun käsittelee pari kertaa vuodessa kunnon pesun jälkeen autovahalla.
niissä ole kuin vettä ja jotain hoitoainetta, lastenpyyhkeissä meinaa
 
"Niin"
Puhdistuspyyhkeitä on ihan siivoustarkoitukseenkin, esim. Pirkalla, ne on halvempia kun vauvan peppupyyhkeet eikä jätä sellaista kalvoa.

Kaakelin saumoihin paras on Sinin kaakeliharja.

Väärin käyttämäni tuote on sakset (keittiösakset) pitsan leikkaamiseen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja väärinkäyttäjä;28136679:
Minä käytän vauvan kosteuspyyhkeitä. Olen ajatellut, että jos niillä voi vauvan pepun puhdistaa, niin eiköhän ne käy silloin kaikkeen muuhunkin :D Käytän siis meikin (myös silmämeikin) puhdistukseen, siivoukseen ja koirien puhdistamiseen kuralenkin jälkeen. Meillä kun ei ole kuraeteistä, jossa koirat voisi suihkuttaa, niin näillä peseminen on hirmuisen kätevää!
Mulla on sama. :D Aina on pakkaus kassissa mukana.
Mun "vauva" on 11v.
 
  • Tykkää
Reactions: miltski
Noita kosteuspyyhkeitä käytän edelleen, vaikka ei tosiaan vaippaikäistä lasta enää olekkaan. Ne on tosi käteviä!

Mutta tänään vasta minä onneton sain tietää, että oon koko elämäni käyttänyt hiuspinnejä väärinpäin! Kauan siihenkin meni! :LOL:
 
Mutta tänään vasta minä onneton sain tietää, että oon koko elämäni käyttänyt hiuspinnejä väärinpäin! Kauan siihenkin meni! :LOL:
Mä oon sen kaikki kolme kertaa elämässäni mitä oon pinnejä käyttänyt, laittanut ne automaattisesti oikeinpäin, mutta ilmeisesti tässä on sama ku ketsuppikupeissa et suurin osa käyttää niitäkin väärin :D Jossain lehdessä oli tästäki ihan vastikään.
 
"noh"
Mä lopetin pyllypyyhkeiden vähäisenkin käytön lapsenhoidossa kun huomasin että sillä voi puhdistaa nahkasohvasta kuulakärkikynän jäljen. Ei järin hellävaraisia moiset!!

Niin ja autovaha on hyvä posliinisen ja varsinkin marmorisen lavuaarin käsittelyyn. Ei tartu lika niin tiukkaan (puuteri, hammastahna jne) kun käsittelee pari kertaa vuodessa kunnon pesun jälkeen autovahalla.
Niissä pyyheissähän on voidemaisia aineita. Tietenkin sillä lähtee kuulakärkikynä. Itse olen putsaillut vain ja ainoastaan pyyhkeillä jokaisen lapsen peput jokaisen kakan jälkeen AINA, eikä kenelläkään ole siitä mitään seurauksia tullut ja vanhin on 14v. Neuvolassa aina ihailtiin, miten vaippa-alueen iho oli kaikilla niin hyvässä kunnossa, eikä koskaan tarvittu voiteita, kun ei käytetty vettä. En edelleenkään alkaisi lavuaarin päällä peppua pesemään, kun pyyhkeillä se käy käden käänteessä missä vain huoneessa. Uskoakseni ihan yhtä "vaarallista" kuin pyykinpesuaineella pestyt vaatteet :)
 
"noh"
[QUOTE="noh";28137546]Niissä pyyheissähän on voidemaisia aineita. Tietenkin sillä lähtee kuulakärkikynä. Itse olen putsaillut vain ja ainoastaan pyyhkeillä jokaisen lapsen peput jokaisen kakan jälkeen AINA, eikä kenelläkään ole siitä mitään seurauksia tullut ja vanhin on 14v. Neuvolassa aina ihailtiin, miten vaippa-alueen iho oli kaikilla niin hyvässä kunnossa, eikä koskaan tarvittu voiteita, kun ei käytetty vettä. En edelleenkään alkaisi lavuaarin päällä peppua pesemään, kun pyyhkeillä se käy käden käänteessä missä vain huoneessa. Uskoakseni ihan yhtä "vaarallista" kuin pyykinpesuaineella pestyt vaatteet :)[/QUOTE]

Lisäys: Halppispyyhkeet olivat aivan hirveitä iholle! Meillä paras oli Natusan ja Pampers oli myös hyvä, eikä koskaan vähäisintäkäään punoitusta tullut kenellekään.
 
[QUOTE="noh";28137550]Lisäys: Halppispyyhkeet olivat aivan hirveitä iholle! Meillä paras oli Natusan ja Pampers oli myös hyvä, eikä koskaan vähäisintäkäään punoitusta tullut kenellekään.[/QUOTE]

Mulla kanssa Pampers vakkarimerkki. Olikos siinä aloetakin? Tosi hyvä silmämeikin poistoon jos meinaa jäädä ripsarit ihoon kiinni.
 
[QUOTE="noh";28137550]Lisäys: Halppispyyhkeet olivat aivan hirveitä iholle! Meillä paras oli Natusan ja Pampers oli myös hyvä, eikä koskaan vähäisintäkäään punoitusta tullut kenellekään.[/QUOTE]

Joskus olen erehtynyt ostamaan niitä halppisversioita ja niissä on ihan järkyttävät hajusteet. :x Hajysteyliherkkänä olin ihan oikeasti tukehtua.

Silloin kun kiersin vielä nuohoojana, käytin niitä kosteuspyyhkeitä mm. kasvojen pikapuhdistukseen, jos piti töitten jälkeen kiirehtiä jonnekin niin, ettei kerennyt käydä suihkussa välillä. :)
 

Yhteistyössä