Mitä tuliaisia Lontoosta

Haluaisin tietää mitä sieltä Briteistä kannattaisi ostaa tuliaisiksi. Oikeastaan en itse ole menossa, mutta eräs tuttu on ja antaisin hänelle rahaa jotta voisi tuoda tytöllemme jotain. Mieluiten jotain peri Eglantilaista, mutta ei kovin arvokasta tavaraa, vaatetta, karkkia...
Mitä olette itse saaneet tai tuoneet?

Pari kertaa Lontoossa käyneenä täytyy sanoa, että siellä on kaikki arvokasta :( Hinnat ovat ihan todella korkeat verrattuna Suomeen. Karkeista tulee ainakin toffee mieleen, se on Englannissa hyvää. Ja jos ystäväsi käy Harrodsilla niin sieltä matkamuisto-osastolta löytyy varmasti tytöllesi mieleisiä juttuja. Ja ylipäätään mitä ei Harrodsilla ole, niin sitä ei ole keksittykään..

Olen itse tuonut sieltä sisarusteni lapsille perienglantiset teddy bearit, sellaiset "klassikot" nappisilmät ("English Teddy Bear Company"). Näyttävät kivalta ihan sisustuksellisestikin ja kestävät kyllä toisellekin sukupolvelle =)

Mies lähdössä ylihuomenna työmatkalle lontooseen ja listaa laitan mukaan. Jos ennättää, saa käydä ostamassa lapsille syysvaatetta nextistä, missä kivat ja edulliset lastenvaatteet.

www.next.co.uk

(jaa ei nyt jostain syystä onnistu linkkiä laittaan, mutta näpyttele tuo selaimeen...) =)

onko Lontoossa vielä Mother Care-ketjua...sieltä aikoinaan tuli ostettua kauhea määrä vaatetta poitsulle. Ja muistelen vaatteiden olleen aika kohtuu hintaisia...vai tekeekö aika tepposet muistille :whistle:

amlo
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
onko Lontoossa vielä Mother Care-ketjua...sieltä aikoinaan tuli ostettua kauhea määrä vaatetta poitsulle. Ja muistelen vaatteiden olleen aika kohtuu hintaisia...vai tekeekö aika tepposet muistille :whistle:
Yhä on kyseinen ketju olemassa. Mielestäni hinnat eivät ole kauhean halpoja, mutta vaatteet ovat kyllä aika kivoja. Useimmat valmistettu Turkissa.

Pussillisen vaatetta toi mies tullessaan. Housuja ja puseroita, mukavia perusjuttuja, ja vähän erilaisia kuin muilla. Ei ollut löytänyt sadevaatetta kuitenkaan, luulis, että englannissa niitä piisaisi. Joo, mothercare on toinen hyvä, next ehkä vähän enemmän ajan hermolla.

ok,
meidän Lontoon reissusta on siis vuosia aikaa. Silloin ostin mielestäni ihan edulliseen hintaan (tai toinen vaihtoehto on että laskutaito petti :LOL: ) just tuolta Mother caresta poitsulle semmoisen peri englantilaisen duffelitakin ja pari muuta takkia.
Mutta tarvinnee ehkä tehdä uusi reissu sinnekkin päin...täytyy vaan saada markkinoiduksi se tuolle miehelle vaikka jalkapallon varjolla...ettei tajua vaimon haluavan vaan shoppailemaan :D

Yhteistyössä