Mitä tulee mieleen ekana tällaisesta äidistä?

  • Viestiketjun aloittaja siis apua
  • Ensimmäinen viesti
Zombi
Laiska.
Itsekäs.
Itserakas.
ÄO varmasti hyvin matala.
Yh:n lapsi mahdollisesti.
Vanhemmat kouluttamattomia.
Yleissivistys huono.
Huorahtava.
Mielenterveysongelmainen.
Riittänee minun osaltani tämä lista, mitä tuli mieleen.
 
"Hömelö"
Halveksin erittäin paljon ap:n kuvailemia ihmisiä.

Mä ymmärrän erittäin hyvin sen, ettei perhe-elämä mene aina niin kun haluais ja niitä eroja joskus tulee vaikkei tahtoiskaan. Työkyvyttömyyden tai työttömyyden ymmärrän myös, samoin sen jos ihminen ei ole mitenkään korkeasti koulutettu. Mutta siinä vaiheessa menee yli ymmärryksen, jos ihminen pyrkii elämään sosiaalituilla vaikka periaatteessa pystyiskin itse elättämään perheensä. Ja jos on tommosessa tilanteessa, en ymmärrä alkuunkaan miks niitä lapsia pitää tehä oikein urakalla. Usein tämmöset tyypit jättää vielä kasvattamatta lapsiaan eikä kykene tarjoomaan niille tasapainosta, turvallista ja terveellistä elämää. Siinä vaiheessa, kun ihminen täysin tahallisesti vielä pahoinpitelee omia lapsiaan tupakoimalla raskausaikana, mennään jo semmosen rajan yli että minusta tuommoset yhteiskunnan loiset sais panna jalkapuuhun ja sylkee päälle. Raivostuttavaa!!!
 
"Hömelö"
Jotkut ihmiset tarvitsee tukea ja opastusta, mutta sitten on myös niitä ihmisiä, jotka ajattelee vain omaa napaansa koska yhteiskunta mahdollistaa sen näiden "Kaikki eläköön tavallaan, miksi arvostelette?!" -tyyppisten kukkahattutätien takia. Ei tää maa oikeesti pysy pystyssä jos kaikki halukkaat saa jäädä elelemään tuilla ja tehä tänne mielin määrin lapsia joita ei kykene tai halua kasvattaa. Niistä sitte kasvaa lisää pahimmassa tapauksessa narkkareita ja rikollisia kun ei kotoo oo saanu eväitä parempaan elämään. Että ei minusta jokaista elämäntapaa tule kunnioittaa jokaisen omana valintana, jos siitä on fyysistä, henkistä tai taloudellista haittaa muille. Päähän paijaajat mahdollistaa tuota käytöstä!
 

Yhteistyössä