Mitä tulee ekana mieleen kun näet raskaana olevan ?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Mulle tulee "tota on pantu!".
En voi sille mitään. Nään se raskaana olijan heti jossain seksiasennossa saamassa melaa mekkoon. Silmissä vilkkuu myös munat ja spermasuihkut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan oikeassahan sä Lunis olet. Raskaana oleva ON tod.näk. saanut melaa mekkoon jossain asennossa, ja munilla & spermasuihkuillakin lienee osuutensa asiassa :xmas:

Mun on hei pakko tunnustaa ihan kamala juttu; jos näen todella, öh, epämiellyttävän näköisen naisen raskaana, niin päässäni käy ajatus siitä että kukahan tuotakin on pannut :ashamed:. Siis sellainen likainen, epäsiisti ja kaikin puolin luotaantyöntävän näköinen nainen jolla on oikein partakarvat ja kaikki. Näin kävi eräänä päivänä ja sitten melkein läimäisin itseäni poskelle kun niin huomasin ajattelevani :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Lunatic
Ihan oikeassahan sä Lunis olet. Raskaana oleva ON tod.näk. saanut melaa mekkoon jossain asennossa, ja munilla & spermasuihkuillakin lienee osuutensa asiassa :xmas:

Mun on hei pakko tunnustaa ihan kamala juttu; jos näen todella, öh, epämiellyttävän näköisen naisen raskaana, niin päässäni käy ajatus siitä että kukahan tuotakin on pannut :ashamed:. Siis sellainen likainen, epäsiisti ja kaikin puolin luotaantyöntävän näköinen nainen jolla on oikein partakarvat ja kaikki. Näin kävi eräänä päivänä ja sitten melkein läimäisin itseäni poskelle kun niin huomasin ajattelevani :snotty:
Omille ajatuksille ei voi mitään. :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"maija"
kun omat oli vielä aivan uusia pieniä ihmisiä, mua kävi sääliksi raskaana olevat, koska ei todella oo ollut ikävä raskautta ja synnytystä. tiesin kyllä, että tuskin itse itseään säälivät ja suurin osa kai on hirveän onnellisiakin. muistan kun yhteen raskausuutiseen kommentoin osaaottavalla äännähdyksellä ajattelematta kummemmin.

nykyään raskaana olevan nähdessäni tajuan miten eri tilanteessa itse jo oon.
 
foodia
Tulee ekana mieleen et voi kun tuokin on jo noin pitkällä, sillä on varmaan hirveesti viikkoja kasassa. En malttas itse oottaa yhtään.

Miehelle tulee mieleen just tuo, et tuokin on sit melaa ainakin kerran kunnolla saanu.
 
"vieras"
[QUOTE="mam";25694934]No valitettavasti joskus tulee mieleen et kukahan tonkin on paksuks pannu... Kamalaa, mutta näin se on.. Mut yleensä tulee "voih, olisinpa itsekin taas raskaana" :D[/QUOTE]

peesi
 

Yhteistyössä