Mitä tossa käärmevauva-aloituksessa on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vauva jolla on harvinainen ihosairaus, harlekiini iktyoosi. Iho on valkoinen ja suomuisen näköinen, kun on niin kuiva, iho halkeillut, liha näkyy niistä halkeamista, silmäluomet on kääntyny ympäri, koska kuiva iho kiristää niin ja samasta syystä suu, korvat, nenä ja sukuelimet epämuodostuneet :'(

googleta, mutta varoitan ettei ole herttaista katseltavaa!!
Todella pahasti epämuodostunut ihmisen alku :( Ihossa on isoja haavan näköisiä läikkiä, suu törröllään, itkee ja kärsii...

Älä hyvä ihminen kato sitä!!!!Itse erehdyin niin tekemään jo reilut puoli vuotta sitten ja vieläkin vältän peiliin kattomista yöllä ku käyn vessassa.Tiedän,herkkä olen mutta luulen että moni muukin on,sen verran rajua katseltavaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui kamala! Miksi tuollaisia pidetään elossa ja annetaan kärsiä?? sairasta!

Koska eutanasia ei ole laillista.... Onneksi (kuulostaa kamalalta sanoa, mutta parempaakaan sanaa en keksi) nuo vauvat yleensä kuolee parin päivän iässä kuivumaan ja infektioihin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui kamala! Miksi tuollaisia pidetään elossa ja annetaan kärsiä?? sairasta!

Koska eutanasia ei ole laillista.... Onneksi (kuulostaa kamalalta sanoa, mutta parempaakaan sanaa en keksi) nuo vauvat yleensä kuolee parin päivän iässä kuivumaan ja infektioihin :(

Parempi niin kuin että kärsisivät koko loppu elämäsä. Kamalaa! Itse en kyllä todellakaan uskalla juttua katsoa, olen niin herkkä.

Alkuperäinen kirjoittaja en suosittele:
Älä hyvä ihminen kato sitä!!!!Itse erehdyin niin tekemään jo reilut puoli vuotta sitten ja vieläkin vältän peiliin kattomista yöllä ku käyn vessassa.Tiedän,herkkä olen mutta luulen että moni muukin on,sen verran rajua katseltavaa!!!

Ajatteletko sie että se sairas vauva tulee sieltä siulle kummittelemaan? :( Ymmärrän mitä tarkotat, mutta kamalaa, kun tulee sellanen olo, että ihan kun se vauva olis ollu siulle joku kauhuelokuvan hahmo. Kuitenkin kärsivä VAUVA! :'( Jollekin oma ja rakas vaikka onkin vakavasti sairas.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja en suosittele:

Ajatteletko sie että se sairas vauva tulee sieltä siulle kummittelemaan? :( Ymmärrän mitä tarkotat, mutta kamalaa, kun tulee sellanen olo, että ihan kun se vauva olis ollu siulle joku kauhuelokuvan hahmo. Kuitenkin kärsivä VAUVA! :'( Jollekin oma ja rakas vaikka onkin vakavasti sairas.

Juuri näin, eikä mikään pällisteltävä sirkuseläin.

Voi jumalauta!!!!!!!!!!!!Ei sellasta aihetta näillä sivustoilla ole ollut eikä tule ilmeisesti olemaankaan etteikö se olisi jonkun mielestä väärin!!!!!!!!!!Siis oma mielipidekkin.PRKL

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Voi jumalauta!!!!!!!!!!!!Ei sellasta aihetta näillä sivustoilla ole ollut eikä tule ilmeisesti olemaankaan etteikö se olisi jonkun mielestä väärin!!!!!!!!!!Siis oma mielipidekkin.PRKL

En mie sitä, että olisit jotenki kieroutunut, jos tuollanen asia jää kummittelemaan, onhan se pelottavan näkönen. Annoin vaan toisen näkövinkkelin, jos se vaikka helpottais, eikä olis niin pelottava asia :hug:

Vauva tuo kuitenkin on vaikka on se kyllä kamalan näköinen. Oon itekkin lapsi mutta en ajattele sitä niin että se on pelottava, vaikka oon tosi pelokas ja arka. Olen 12 v.

''älä hyvä ihminen erehdy katsomaan sitä, sen verran rajua nähtävää'' ?? eei helvetti, jos teille jää kuva vauvasta jolla on SAIRAUS joku trauma, ni voin sanoo et ootte suht naurettavia ihmisiä. ootte itekkin vain ihmisiä, alttiita sairastua vaikka minkä näkösiin sairauksiin ja muutenkin vain lihaa ! ajatelkaa jos saisitte vauvan ja se näyttäisi tolta. Mua ärsyttää ''heikkohermoiset'' ihmiset, just tollaset ettei kestä, koska voiss yhtä hyvin ittekkin näyttää tolta me ollaan kaikki ihmisen ruumiissa, toki näytetään erilaisilta mutta kuka määrittää mikä on kaunista ?! uskon et maailmas on pahempaakin nähtävää kun tää !!!!!11

Yhteistyössä