V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kerran nahty:harlequin fetus-vauva... muistaakseni. Todella surullista katseltavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hui kamala! Miksi tuollaisia pidetään elossa ja annetaan kärsiä?? sairasta!
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hui kamala! Miksi tuollaisia pidetään elossa ja annetaan kärsiä?? sairasta!
Koska eutanasia ei ole laillista.... Onneksi (kuulostaa kamalalta sanoa, mutta parempaakaan sanaa en keksi) nuo vauvat yleensä kuolee parin päivän iässä kuivumaan ja infektioihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja en suosittele:Älä hyvä ihminen kato sitä!!!!Itse erehdyin niin tekemään jo reilut puoli vuotta sitten ja vieläkin vältän peiliin kattomista yöllä ku käyn vessassa.Tiedän,herkkä olen mutta luulen että moni muukin on,sen verran rajua katseltavaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja en suosittele:Älä hyvä ihminen kato sitä!!!!Itse erehdyin niin tekemään jo reilut puoli vuotta sitten ja vieläkin vältän peiliin kattomista yöllä ku käyn vessassa.Tiedän,herkkä olen mutta luulen että moni muukin on,sen verran rajua katseltavaa!!!
Ajatteletko sie että se sairas vauva tulee sieltä siulle kummittelemaan?Ymmärrän mitä tarkotat, mutta kamalaa, kun tulee sellanen olo, että ihan kun se vauva olis ollu siulle joku kauhuelokuvan hahmo. Kuitenkin kärsivä VAUVA! :'( Jollekin oma ja rakas vaikka onkin vakavasti sairas.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Voi jumalauta!!!!!!!!!!!!Ei sellasta aihetta näillä sivustoilla ole ollut eikä tule ilmeisesti olemaankaan etteikö se olisi jonkun mielestä väärin!!!!!!!!!!Siis oma mielipidekkin.PRKL