Mitä toivot itsellesi joululahjaksi?

Mie olen kans 3 vuonna saanu maailman parhaan lahjan pari viikkoa ennen tai jälkeen joulun. :heart: :heart: :heart: Se on vaikea pistää paremmaksi, kun on saanut uuden rakkaan ihmisen. :D

Oikeasti, mulla ei ole mitään luksustoiveita. Oishan se kiva jos minuakin joku muistaisi vaikka vaivaisen konvehtirasian arvosta. :whistle: Mainoksista jos on osunu silmään joku josta tykkää, katson aina hintaa, että jos menee yli 15e niin en kehtaa kellekään suositella. Suomalaisen kirjakaupan nettisivuilla näkyi olevan yksi hyvä kiinalaisen ruan kirja 10e.. :whistle:

vieras
Olen toivonut autonavigaattoria, ensisijaisesti vanhemmiltani. Kyllä lahjat kuuluvat aikuistenkin jouluun, nyt niitä vain on vähemmän kuin lapsena ja ne harkitaan tarkemmin.

Lisäksi toivon valkeaa joulua ja että tämä vauva syntyisi vasta pyhien jälkeen.

Christina
Mies on kanssa kovasti udellut että mitä tarvisin tai haluaisin...Hiustensuoristaja olisi kiva, mutta en tosiaan tarvi mitään ihmeellistä. Lämpimät sukat ja suklaata :D

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
jos jotain tavaraa pitää keksiä niin kyllä se joku hemmottelu paketti ois kiva.
TAi lahja kortti kasvo- ja jalkahoitoon sekä kokovartalohierontaan :ashamed:
:wave: Minulla kanssa samat toiveet, lahjokortteja hoitoihin. Tavaraa meillä on niin että kaapit pursuaa joten mitäänmaterialista en tartte. Joudun varmaan ostamaan lahjakorttini ihan itse, epäilen... :whistle:

Triina
Kylläpä teillä osalla on vaatimattomia toiveita....

Mä olen toivonut kalevalan äiti-lapsikorua, suklaata, kirjaa, 3litran kattilaa, lahjakorttia tatuointiliikkeeseen, talvikenkiä, yöpukua.

Aina saa toivoa, onpahan sitten jotain yllätystä aattona että mitä sitten saa (kun en kaikkea todellakaan odota :D)

miumau
suoristusrautaa, aamutakkia, aamutossuja, 40 " taulutv:n, mikki hiiri leivänpaahtimen, jamie oliverin keittokirjaa, koko-astioita, uutta singstar peliä vaikka se 90's.
olikohan siinä kaikki :)

Uuden muistikirjan olen toivonut ja toivoimpa vielä että mies ois hoksannu miten katselin Stephen Kingin uusinta kirjaa, vaan tuskimpa sitä tulee...
Se muistikirja olis kiva kun sen jo lupas mut jos nyt oikeen ymmärsin sen puheita, niin ei se oo muistanu sitäkään... Että tiiä mitä lie saan sitte. :D

Yhteistyössä